  • 11. Data: 2010-06-14 07:58:24
    Temat: Re: Lekturka obowiazkowa
    Od: "J." <n...@p...com>

    Gil wrote:

    > Jezus jednak dobrze kombinował z tym objawieniem przed epoką fotografii

    Pewnie, że dobrze. Potem jakiś mądrala by się przyczepił, że to
    fałszerstwo, bo na zdjęciach nic nie widać.

    J.

    PS: Mickiewicza polecam. Ten kawałek o szkiełku i oku
    (o matrycy nic tam jeszcze nie ma).
    --
    |\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
    /,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
    |,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
    '---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

  • 12. Data: 2010-06-14 12:44:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > http://www.jacanaent.com/Photos/Iconic/!Iconic.htm
    > Najlepsze jest to, że dużo z tego gmerane szopem (na miarę współczesności
    > oczywiście z manipulacją na żywo włącznie).

    Szopem jak szopem, ale szumy ogromne i nieostre jakies takie. Az dziwne, ze
    w tej galerii nie ma prac prfcowiczow. :>

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-06-14 13:07:13
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > W grupie samców zawsze znajdzie się taki, który powie, że słońce jest
    > zimne, a śnieg czarny :)
    > http://grejt.grejt.pl/temp/retusz.gif
    >
    > Tak na marginesie, oba dymy są imo lipne.

    zdjęcie było robione klika dni po ...

    i nawet na pozowanym nie dopilnowali tego, że żołnierz miał kilka zegarków.

    w Niemczech ludzie myśleli że "Dawaj ciasy" to dzień dobry ;-)

  • 14. Data: 2010-06-14 13:56:37
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 12 Cze, 08:55, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > http://www.jacanaent.com/Photos/Iconic/!Iconic.htm
    > Najlepsze jest to, e du o z tego gmerane szopem (na miar
    > wsp czesno ci oczywi cie z manipulacj na ywo w cznie).
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > r ne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /jak ka dy, mam plany na tysi c lat, tylko wydaje mi si , e si nie
    > wyrobi /

    Gdyby ktorekolwiek z tych zdjec wrzucic do oceny na jakis popularny
    serwis - to membersi owego - suchej nitki by na nich nie zostawili - o
    ile wogole by je zauwazyli. ;)
    pozdrawiam Bernard
    http://www.bwstudio.com.pl

  • 15. Data: 2010-06-14 17:17:25
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik "Bernard Wybierala" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Gdyby ktorekolwiek z tych zdjec wrzucic do oceny na jakis popularny
    > serwis - to membersi owego - suchej nitki by na nich nie zostawili - o
    > ile wogole by je zauwazyli. ;)

    Nic dziwnego, bo wiele z tych zdjec ma wartosc jedynie dokumentalna. Wezmy
    takie zdjecie Lennona i Yoko Ono w lózku, zdjecie zwraca uwage tylko ze
    wzgledu na nich... Albo Bonnie i Clyde, to samo...

    Pozdro Przemek