  • 11. Data: 2016-06-19 16:06:33
    Temat: Re: [Lekko OT] Pływający termometr
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nk67k4$r4l$1@dont-email.me...
    > HF5BS pisze:
    > [..]
    >
    > Tylko pianka lekka jest, smar może ściągnąć czujnik na dno, trzeba by
    > kombinować z pływakiem. Spławik wędkarski może by się nadał

    Faktycznie, nie uwzględniłem, majmistejk... To może by dać dwa lekkie
    naczynia, przekładki dystansowe, rzygnąć między nie silikonem i liczyć na
    to, że uda się to zamknąć w czymś, co zgodnie z prawem Archimedesa wyprze
    więcej wody, niż całość waży?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 12. Data: 2016-06-19 19:00:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > naczynia, przekładki dystansowe, rzygnąć między nie silikonem i liczyć
    > na to, że uda się to zamknąć w czymś, co zgodnie z prawem Archimedesa

    Osobiście bym się z tym nie brandzlował i zakleił szczelnie jakieś
    pudełko, a jak by się okazało że jednak przecieka to zrobiłbym V2 z
    pudełka wypełnionego pianką, dopiero gdyby to zawiodło zacząłbym kombinować.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html