  • 1. Data: 2003-07-28 07:24:24
    Temat: Latchorzew /k. Wawy
    Od: "p." <p...@p...com>

    Poszukiwany jakis dostawca internetu w Latchorzew /pod Wawa dokladnie nalezy
    to do Babic.
    Jest to nowe, dosyc spore osiedle, jestem ciekaw czy jest jakis ISP ktory
    tam dochodzi ;-)
    Mile widziane informacje dodadkowe ;-)

    pe. Piotr M. Pierzak / studiocrew '03

  • 2. Data: 2003-07-28 08:00:05
    Temat: Re: Latchorzew /k. Wawy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    p. <p...@p...com> wrote:

    > Poszukiwany jakis dostawca internetu w Latchorzew /pod Wawa dokladnie nalezy
    > to do Babic.

    A TPSA? Nie wiem właściwie gdzie tam jest centrala, ale chyba można
    sprawdzić, czy oferuje np. Neostradę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-07-28 14:08:41
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <0t3f24d28fi332en3e8%sal@hell.pl> Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > A TPSA? Nie wiem właściwie gdzie tam jest centrala, ale chyba można
    > sprawdzić, czy oferuje np. Neostradę.

    Kto? Oni tam ("nowym") to nawet telefonow po kablu nie zakladaja (choc
    "starzy" maja nawet oddzielne linie w garazach:).
    Dolaczam sie do pytania.
    pozdrawiam Andrzej

  • 4. Data: 2003-07-28 19:02:13
    Od: "- Robert -" <r...@n...com>

    TP SA nie daje ani kablowej linii ani DSLa w zadnej mozliwej postaci -
    ponadto nie planuja zadnych 'wyskokowych' inwestycji.

    Pzdr - Rob

  • 5. Data: 2003-07-29 06:59:57
    Od: "p." <p...@p...com>

    W poprzednim odcinku:
    wystąpił(a): Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    > A TPSA? Nie wiem właściwie gdzie tam jest centrala, ale chyba można
    > sprawdzić, czy oferuje np. Neostradę.

    Wybacz... TPSA dla mnie odpada.
    A centrala jest i Wojskowa i w Babicach chyba.

    --
    pe. Piotr M. Pierzak / studiocrew '03