  • 11. Data: 2013-01-14 20:12:22
    Temat: Re: Laptopy Samsung - opinie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    > A po co go rozbierać?? Do wymiany dysku czy ramu zdejmuje się jedną klapkę
    > i gotowe.

    Ja swojego samsunga rozebrałem po niecałym tygodniu od zakupu.

  • 12. Data: 2013-01-14 20:14:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Samsunga miała osoba z rodziny, niezadowolona jego trwałością jest
    > niestety. Po 2 latach to był wrak a nie laptop. Nie pamiętam modelu.
    > Toshiba lepiej zniosła te same warunki. Teraz jest Dell, za krótko aby coś
    > więcej powiedzieć.

    A jaki model samsunga i za ile kupiony? Mam ponad roczny RF511 i poza
    wytartą trochę spacją i rysami przy zawiasach wygląda jak nowy.

  • 13. Data: 2013-01-15 00:13:50
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2013-01-14 20:12, qwerty pisze:

    > Ja swojego samsunga rozebrałem po niecałym tygodniu od zakupu.

    Ale to tak dla wprawy czy byłeś zmuszony?
    Dzieci nawciskały ci tam gwoździ czy jak? ;-)

    Ostatnio kupiłem dziecku zestaw LEGO o porównywalnym stopniu
    skomplikowania. Można go składać i rozkładać do woli i bez utraty
    gwarancji ;-)

    Leo

  • 14. Data: 2013-01-15 16:38:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" napisał w wiadomości grup
    > Ale to tak dla wprawy czy byłeś zmuszony?
    > Dzieci nawciskały ci tam gwoździ czy jak? ;-)

    hehe. Musiałem rozkręcić, aby zobaczyć jaka jest karta wifi (w jakim układzie),
    żeby kupić odpowiednią.
    Drugi raz okręcałem po kilku dniach, bo na forum nie wiedzieli jak odkręcać
    (robiłem tutorial) i za wczasu zrobiłem zdjęcie płyty głównej.
    Trzeci raz jak przyjechała karta wifi z Chin.
    3 rozkręcanie w ciągu miesiąca od zakupu. ;)
    Miesiąc temu znowu rozkręcałem - poprawiałem zawias (nie kupowałem nowego).