  • 11. Data: 2011-04-12 21:31:17
    Temat: Re: Laptop w okolicach 3 tysiecy
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    > Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic
    > uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a
    > od tego czasu sporo sie zmienilo.

    radziłbym omijac acera i innych mało znanych cudów jak emachines czy medion

    W komputroniku i w proline masz konfigurator po lewej podobny do tego na
    allegro , ustaw sobie te 17 lub więcej, procek i3 lub i5 i zobaczysz ze w
    cenie do 3000 zł masz dosłownie kilka modeli

    http://www.proline.pl/?p=TOSHIBA+L670-1GQ

    TOSHIBA L670 to jedyny ciekawy model jaki znalazłem na allegro , lenowo
    nie robi 17 ?

  • 12. Data: 2011-04-13 10:52:26
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-04-12 23:31, Brodi pisze:

> [...]
    >
    > http://www.proline.pl/?p=TOSHIBA+L670-1GQ
    >
    > TOSHIBA L670 to jedyny ciekawy model jaki znalazłem na allegro , lenowo

    Dzieki serdeczne za naprowadzenie.
    Laps nie musi być do 3 tys. Tak jak napisałem w tytule w okolicach czyli
    powiedzmy do 3500 :-)

  • 13. Data: 2011-04-13 12:42:16
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Brodi wrote in <news:op.vtugqfoptkjbyi@miedziak>
    > lenowo nie robi 17 ?

    Lenovo Thinkpad W701 ;-)
    www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-Thinkpad-W701-No
    tebook.35968.0.html
    Za 3kPLN kupilbym Dell Latitude E6410 (E6510 troche drozsszy), ale to tylko
    14" :(
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2011-04-13 13:00:26
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-09 02:13, Norbert pisze:
> [...]
    > Odtwarzacz BluRay wskazany.
    > Co do czasu pracy na baterii...zdaje sobie sprawe , że przy większych
    > matrycach się skraca.. ale chciałbym wybrać coś optymalnego by powiedzmy
    > te 2-3 godziny przeglądania netu i pracy wytrzymał.
    > Obowiązkowo wifi N.
    >
    > Co do stylistyki... raczej coś w miare trwałego i eleganckiego bo
    > niektóre firmy niestety zauważam że miłują się w plasticzanych
    > konstrukcjach które nie wyglądają ani solidnie ani elegancko.
    >
    > Proszę podrzućcie jakieś propozycje bo o ile w stacjonarkach nie mam
    > problemu to w laptopach jestem daleko w tyle.

    Zwieksz budżet do 6-7 tys a będziesz miał wszystko czego chcesz i
    będziesz zadowolony

  • 15. Data: 2011-04-13 13:09:02
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-13 15:00, boxfish pisze:

    > Zwieksz budżet do 6-7 tys a będziesz miał wszystko czego chcesz i
    > będziesz zadowolony

    wejdź na stronę della wybierz model 17" i dostosuj sobie go do własnych
    potrzeb, potem napisz o ile więcej wyszło ponad 3 tys - wiem dell jest
    droższy niż inne marki ale w tym przypadku pelcam della lub lenovo

  • 16. Data: 2011-04-13 13:31:53
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    boxfish <c...@g...pl> napisał(a):

    >wejdź na stronę della wybierz model 17" i dostosuj sobie go do własnych
    >potrzeb, potem napisz o ile więcej wyszło ponad 3 tys - wiem dell jest
    >droższy niż inne marki ale w tym przypadku pelcam della lub lenovo

    Lenovo ma w swojej ofercie laptoki, ktorych w zyciu bym nie kupil.
    I nie chodzi o parametry, ale awaryjnosc oraz podejscie do klienta.
    Ot chociazby model IdeaPad Y560P. Wystarczy poczytac opinie
    uyztkownikow - wiec ja bym tak bezkrytycznie (w stylu Lenovo to Lenovo)
    nie podchodzil do tematu.

  • 17. Data: 2011-04-18 06:13:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    > Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic uwage,
    > ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a od tego
    > czasu sporo sie zmienilo.

    W wydajności. Nie cenie
    Dobry laptop (z wyższymi wymaganiami) kosztuje
    (jak przed laty) >> niż 3 tysiaki.

    Artur(m)

  • 18. Data: 2011-04-27 15:40:27
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:42:16 +0200, astro napisał(a):

> [...]
    tebook.35968.0.html
    > Za 3kPLN kupilbym Dell Latitude E6410 (E6510 troche drozsszy), ale to tylko

    Dorzuce swoje 3grosze do tematu - koledzy dobrze pisza- jesli chcesz (autor
    tematu) komputer do wszystkiego to tylko blaszak. Jak wspominali laptopy
    sie grzeja, psuja, sa drogie i ciezko rozbudowywalne.
    W domu mam 2-wa leciwe PC i 1 notebook sprzed kilku lat.
    Zaplacilem za niego ok. 6,5k z tym, ze on sluzyl mi do wszystkiego i MIAL
    zastapic blaszaka. Duzo podrozuje, a na nim mam serwer FTP, WWW oraz SQL
    Server 2008 - poprostu potrzebowalem sprzetu przenosnego, ktory pociagnie
    mi to wszystko jednoczesnie wiec wydalem prawie 7k na notebook'a - teraz
    jednak, gdy moje podroze znacznie zmalaly szukam blaszaka do domu, a
    laptopa oddam zonie :)

    A i najwazniejsze - zworc uwage, ktory producent (chyba tylko Asus (w tej
    chwili) oraz "skladaki" maja odkrecany spodnia mala klapke by dostac sie do
    wiatraka i go wykrecic. Ja swojego czyszcze co 3-8dni bo temp. skacze mi z
    25 na 80*C - trudne warunki uzytkowania, pracowalem na nim doslownie
    wszedzie, w domu trzeba laptopa czyscic co kilka miesiecy i rozwalanie
    calego to klopot, a dla niektorych wrecz problem niemozliwy do
    przeskoczenia.

    Jesli ktos sie orientuje, moze poda spis wszystkich porducentow notebook'ow
    oraz kadlubkow, ktore umozliwiaja dostep do wiatraka - przyda sie to
    zapewne kolejnym szukajacym.

    Przemysl zatem raz jeszcze, czy potrzeba Ci notebook'a.