  • Data: 2011-04-09 00:13:25
    Temat: Laptop w okolicach 3 tysiecy
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o porade.
    Planuje zakup laptopa ktory zastąpi mi komputer stacjonarny.
    Powiedzmy że 90% będzie używany w domu , 10% poza.
    Chciałbym matryce przynajmniej 17" a mile widziana większa.
    Komputer głównie będzie użytkowany do netu, oglądania filmów ( czasem
    Full HD ) , obrabiania amatorskiego fotek z aparatu. W gry powiedzmy że
    gram raz na miesiąc by zobaczyć co nowego w tej branży ale nie jestem
    jakimś pasjonatem z braku czasu.
    Mile widziana matryce LED i w wersji błyszczącej.
    Procesor raczej z serii "i".
    Dysk twardy przynajmniej 640GB
    Pamięć RAM myślę że narazie wystarczy 4GB ale wolne gniazdo do rozbudowy.
    Grafika... w stacjonarce mam już leciwe 8800GT , pewnie są w laptopach
    szybsze.
    Koniecznie złącze HDMI bo będę podłączał kompa do TV.
    W miare dobry dźwięk.
    Mile widziany tuner TV DVB-T bo na wakacjach przydał by się wieczorami.
    Odtwarzacz BluRay wskazany.
    Co do czasu pracy na baterii...zdaje sobie sprawe , że przy większych
    matrycach się skraca.. ale chciałbym wybrać coś optymalnego by powiedzmy
    te 2-3 godziny przeglądania netu i pracy wytrzymał.
    Obowiązkowo wifi N.

    Co do stylistyki... raczej coś w miare trwałego i eleganckiego bo
    niektóre firmy niestety zauważam że miłują się w plasticzanych
    konstrukcjach które nie wyglądają ani solidnie ani elegancko.

    Proszę podrzućcie jakieś propozycje bo o ile w stacjonarkach nie mam
    problemu to w laptopach jestem daleko w tyle.
    Pozdrawiam.