  • 11. Data: 2015-06-11 10:42:23
    Temat: Re: Laptok biurowy do ~2000 zł brutto.
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 18:08, RD pisze:

    > Podepnę się. Znalazłem Vostro z i bez karty NVIDIA GeForce 820M. Oba
    > mają Intel HD Graphics 5500 i Intel Core i5-5200U (2 rdzenie, od 2.2 GHz
    > do 2.7 GHz, 3 MB cache). Pytanie brzmi, czy w przyszłości będę miał
    > możliwość dokupienia samej karty GeForce i dołożenie do tego, który przy
    > zakupie nie będzie jej posiadał?

    A po co?
    Przecież NVIDIA GeForce 820M nie jest szybsza od HD Graphics 5500.
    A żre dodatkową energie.

    miab

  • 12. Data: 2015-06-11 11:50:00
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-06-10 o 10:10, Marcin G. pisze:
> [...]
    > -faktury,
    > -Office.
    >
    > Musi mieć łatwo wymienialny akumulator, a nie tak jak to jest ostatnio w

    A musi być nowy:
    np. HP EliteBook 8440p

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 13. Data: 2015-06-11 11:52:52
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-11 o 10:42, miab pisze:

    > A po co?
    > Przecież NVIDIA GeForce 820M nie jest szybsza od HD Graphics 5500.
    > A żre dodatkową energie.

    To po ,kiego' dołączają? Ma inne zalety? Coś działa na chipsecie nVidia,
    a nie działa na Intelu?

  • 14. Data: 2015-06-11 12:12:38
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-06-11 o 11:52, RD pisze:

    > To po ,kiego' dołączają?

    Żebyś więcej zapłacił

    > Ma inne zalety? Coś działa na chipsecie nVidia,
    > a nie działa na Intelu?

    Teoretycznie PhysX ale przy tej ilości rdzeni graficznych to raczej
    dodatkowo dobije kartę.

    miab

  • 15. Data: 2015-06-11 12:25:47
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > matowa matryca i 3 lata serwisu NBD.

    To duża zaleta.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 16. Data: 2015-06-11 12:27:57
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    > Uzywany c2d i do tego dysk ssd?
    > Oczywiscie cos z serii biznesowych ze wzgledu na trwałosc i wykonanie.
    > HP? Dell?
    > I sporo zostanie :)

    Gdyby to było dla mnie to bym się zastanowił.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 17. Data: 2015-06-11 12:29:07
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nathan" napisał w wiadomości grup
    > A musi być nowy:
    > np. HP EliteBook 8440p

    Z tego co wiem to musi.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 18. Data: 2015-06-11 19:28:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nathan" napisał w wiadomości grup
    > A musi być nowy:
    > np. HP EliteBook 8440p

    Chcesz, żeby potem przeklinał?

  • 19. Data: 2015-06-11 19:54:53
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-11 o 12:12, miab pisze:

    > Żebyś więcej zapłacił

    Ale ja porównuję obecnie dwa modele producenta, które różnią się tylko
    tym, że jeden ma dysk 1TB, drugi SSD 128GB + 500GB zewnętrzny, a druga
    różnica to właśnie karta graficzna. Oba w podobnej cenie (różnią się ~20zł).

    Dzięki.

  • 20. Data: 2015-06-12 11:51:34
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-06-11 o 19:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Nathan" napisał w wiadomości grup
    >
    > Chcesz, żeby potem przeklinał?

    Albowiem?