  • 1. Data: 2015-06-05 13:37:02
    Temat: Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    -- oprócz wnętrza pracującego zasilacza, oczywiście ;)

    Tak, tak, wiem, że to pytanie nie tyle o sprzęt, co składniki programowe, ale
    już temat nadgryzłem na tejże grupie, więc tego się trzymam, licząc na Waszą
    wyrozumiałość.

    Objawy opisałem w wątku {"Nadczynna" klawiatura laptopa} w wiadomości

    news:556e00ef$0$2193$65785112@news.neostrada.pl ...

    -- ale przypomnę poniektóre. Otóż ni z tego, ni z owego uaktywnia się "generalne
    menu" Windowsów. Czasem całkowicie "samo z siebie", ale już tak "całkiem
    obowiązkowo" po wduszeniu niektórych literek: b, d,

    Koledzy doradzali mi -- a to przemycie klawiatury, a to jej wymianę, ale... Ale
    rzecz w tym, że takie same harce wyprawia system, gdy dołączyłem (via PS2)
    klawiaturę zewnętrzną! Po wduszeniu na niej tychże klawiszy -- następuje
    wspomniana, a niezamierzona akcja. Doszedłem więc do wniosku, iż jakiś wraży kod
    namieszał mi w rejestrze, i do wybranych klawiszy -- przypisał tzw. skróty
    klawiszowe, lub inaczej: uczynił z nich "gorące klawisze".

    No cóż, jeśli i "pełny samozapłon" pojawił się równocześnie ze zmianą efektu
    wciśnięcia wybranych literek -- to i przyczyna jest najwyraźniej wspólna.

    Tak tedy moje pytanie brzmi: gdzie system ma zapisane owe "gorące klawisze"?
    Oczywistym jest, że w rejestrze, no ale jak je wyszukać, a następnie anulować
    dany wpis, nie czyniąc przy tym jakichś szkód?

    I jeszcze pytanie o klawisz [tab]~ulacji, któremu nieznany mi robal przypisał
    też jakąś "niestandardową" akcję, zdaje się, że zwinięcie (zminimalizowanie)
    aktualnie aktywnego programu (nie jestem pewien). Jaki kod ma znak [tab], bo
    jakoś nie mogę wyczaić?

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 2. Data: 2015-06-05 13:50:00
    Temat: Re: Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    9

    http://lmgtfy.com/?q=tab+code

  • 3. Data: 2015-06-08 10:49:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-05 o 13:37, (c)RaSz pisze:
    > news:556e00ef$0$2193$65785112@news.neostrada.pl ...

    Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.

    U mnie to się nigdy nie otwierało. Czy te linki faktycznie dokądś prowadzą?

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-06-08 19:16:16
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    news:5575572c$0$27529$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    : Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.
    :
    : U mnie to się nigdy nie otwierało. Czy te linki faktycznie dokądś prowadzą?
    :

    Jako czytnika grup używam leciwego Outlook Expressu, i on pracowicie kształtuje
    wrotkę, z takim linkiem. W przytoczonym przez Ciebie przykładzie - dodałem
    "sznureczek" ręcznie, ale skupmy się na tym, co się dzieje "zazwyczaj". Skoro
    OEss ją umieszcza, to nie niszczę jej, a co do otwierania, to: nie jest on
    jadalnym pokarmem dla przeglądarki WWW, lecz dla klienta Grup, np. właśnie
    OExpss'u. Nie wiem, jak reagują na to inne czytniki. Natomiast mój wcześniej
    otwierał taki link, czyli pokazywał w całej krasie wskazany post, ale, całkiem
    znienacka - przestał! Zbiegło się to (chyba) w czasie z krokiem
    "MałegoMiękkiego" który oświadczył, że kończy wspieranie mojego systemu: Win XP
    (nadal się nim posługuję). Taka koincydencja każe mi podejrzewać jakieś brudne
    gierki Gatesa, zresztą siadło kilka innych "funkcjonalności" w ichnim OS-ie,
    tudzież dodatkach. Może i kłopoty z "nadpobudliwym" laptopem też w tym mają swe
    źródło? No ale za rękę ich nie złapałem. Jednak... spytam: czy ktoś jeszcze
    zauważył u siebie w W-XP jakieś objawy uwiądu starczego? No bo czasem żal
    wyrzucić starego, a jednak nadal sprawnego PC-ta, z tą że właśnie wersją Win-dy,
    więc pewnie są tacy, co również jej używają...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 5. Data: 2015-06-08 21:16:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 19:16, (c)RaSz pisze:
> [...]
    > wyrzucić starego, a jednak nadal sprawnego PC-ta, z tą że właśnie wersją Win-dy,
    > więc pewnie są tacy, co również jej używają...

    Ja używam jako czytnika Thunderbirda i on nie wie kompletnie, co zrobić
    z tymi linkami do newsów. System Windows 7.

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-06-08 21:58:51
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2015-06-08 o 21:16, Marcin N pisze:
    > W dniu 2015-06-08 o 19:16, (c)RaSz pisze:

    > Ja używam jako czytnika Thunderbirda i on nie wie kompletnie, co zrobić
    > z tymi linkami do newsów. System Windows 7.

    "Goły" nie wie ale od tego są dodatki do Thunderbirda.

    Jeden z tych, które umożliwiają otwieranie takich linków to Mnenhy
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/mnenhy/?
    src=userprofile

    Po jego zainstalowaniu - PPM na linku -> Saerch for Message-ID

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2015-06-12 09:51:03
    Od: " 666" <...@...6>

    U mnie kliknięcie tego linku działa, tzn. otwiera wiadomość w OE6.

    -----

  • 8. Data: 2015-06-12 09:53:44
    Od: " 666" <...@...6>

    A nawet się pomyliłem: otwiera w LiveMail v. 2009 (build 14)

    -----

  • 9. Data: 2015-06-12 10:41:23
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2015-06-12 o 09:53, 666 pisze:
    > A nawet się pomyliłem: otwiera w LiveMail v. 2009 (build 14)

    I tenże LiveMail v. 2009 (build 14) ma tak zrąbane cytowanie, że zawsze
    odpowiadasz nad postem...

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor