  • 1. Data: 2015-06-09 10:53:44
    Temat: wieszający się memtest86+
    Od: Marek Kozlowski <k...@S...Ipw.NIEedu.SPAMUJpl>

    :-)

    Kupiłem nowa kostkę pamięci do laptopa i chciałem przetestować.
    Uruchomiłem memtest86+ 5.01 - niestety, po losowym czasie (czasem po
    kilku minutach, czasem dopiero 3-4 teście) się wiesza. Nie ma jednak błędów.
    Zacząłem eksperymentować: tylko jedna (stara) kostka, tylko nowa, obie,
    obie zamienione - zawsze się kończy zwisem po losowym (1min - 4godz.)
    czasie. Nigdy nie zgłasza żadnych błędów. To samo, gdy uruchamiam z SMP
    lub w trybie fail-safe. Nigdy nie miałem problemów z tym laptopem
    (generalnie Linux i FreeBSD).

    Uznać, że taka jego uroda? Co proponujecie do software'owego testowania
    procesora? płyty? innych układów podejrzanych o stwarzanie problemów?

    Nie mam możliwości przełożenia procesora (wlutowany w płytę C2D SL9400),
    ani żadnych podzespołów - to dość mocno zintegrowany Think X200S.

    Bateria jest nieoryginalna, ale nie kompletnie no-name - Miśku na
    ogniwach CJ; raczej nie powinna dawać dużych skoków napięcia.

    Z góry dziękuję,
    pozdrawiam,
    /m

  • 2. Data: 2015-06-09 18:57:37
    Temat: Re: wieszający się memtest86+
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak odpalasz windę to odpal pod nią program dosowy... i zobacz czy się
    nie zbluskrenuje...

  • 3. Data: 2015-06-09 19:02:05
    Od: Marek Kozlowski <k...@S...Ipw.NIEedu.SPAMUJpl>

    On 06/09/2015 06:57 PM, platformowe głupki wrote:
    > jak odpalasz windę to odpal pod nią program dosowy... i zobacz czy się
    > nie zbluskrenuje...

    Nie mam windy.

    Pozdrawiam,
    /m

  • 4. Data: 2015-06-13 11:21:38
    Od: Marek Kozlowski <k...@S...Ipw.NIEedu.SPAMUJpl>

    :-)

    VT-d - jakby sie ktos pytał. Wyłączenie tej opcji w BIOS rozwiązuje
    problem (testowałem bez problemów 48 godzin). Czemu - nie wiem.

    Pozdrawiam,
    /m