  • 11. Data: 2011-12-13 10:43:10
    Temat: Re: Land Rover Discovery - ale sie natrudził..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, scobowski <s...@a...tlen.pl> wrote:

    > Audi niby przemyślane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z
    > nagrzewnicą - weekend.. ;>

    Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
    silnika ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-12-14 15:04:23
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    AZ wrote:

    > Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
    > silnika ;-)

    Jakby to była część często zmienialna to może i warto byłoby wieszać psy na
    konstruktorów. Ile razy w życiu samochodu wymieniasz nagrzewnicę?
    Ja np ani razu a przewaliłem z 8 samochodów i przejechałem grubo ponad 700
    tys.

    Łatwo to mają się zmieniać żarówki. Niech lepiej nad tym popracują w
    pierwszej kolejności.

  • 13. Data: 2011-12-14 15:05:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Kris_Poland wrote:
    > Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ps. chodziło o gniazdo mrówek, zagniezdziły sie ostatecznie w progach
    > utopic sie nie dalo, trzeba było rozcinac
    >
    > a to wszytsko przez to że się wpierdal... byle jakie żarcie w aucie
    > :):)

    Chyba raczej byle jak :)

  • 14. Data: 2011-12-14 17:41:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-12-2011 10:43, AZ pisze:

    > Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
    > silnika ;-)

    U mnie da się od lewej strony konsoli środkowej - trzeba rozpiąć kolumnę
    kierowniczą i jedziesz:) Dla wprawnego magika 45min roboty.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2011-12-14 17:51:28
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-12-12 23:51, scobowski pisze:

    > Byś się zdziwił, co ludzie robią, żeby w 20-letnim gracie naprawić panel
    > klimatyzacji i sterowania nawiewem ;)
    >
    > Jak auto dobre i nie poniszczysz
    > zaczepów/pianek/amortyzatorów/wygłuszaczy - nic nie ma prawa trzeszczeć ;)
    Hehe, jako żywo staje mi w przed oczyma widok rozbebeszonej konsoli w
    braciszkowej byłej Toyocie Paseo. A wszystko po toby się dostać do
    nagrzewnicy...

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 16. Data: 2011-12-14 18:44:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > U mnie da się od lewej strony konsoli środkowej - trzeba rozpiąć kolumnę
    > kierowniczą i jedziesz:) Dla wprawnego magika 45min roboty.

    A u mnie to w skrocie jest tak - wykrecic nawiewy, zegary, radio, panel
    nagrzewnicy, kierownice, schowek, potem mozesz demontowac calosc po wykreceniu
    mechanizmu wycieraczek i odkreceniu 4 srub na podszybiu. Pozniej zostaje
    tylko demontaz calego tunelu z wentylatorem ktory jest na OIDP 5 srubach
    od komory silnika w ktory pozniej elegancko na zatrzaski wkladasz
    nagrzewnice ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-12-14 20:33:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 09:43:10 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
    > silnika ;-)

    Wystarczy troche wyciąć na podszybiu i się da...

    --