  • 21. Data: 2011-06-24 16:37:06
    Temat: Re: Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 6/24/11 2:31 PM, czak norris wrote:

    > A tak na koniec, to pytający powinien sprecyzować o którą generacje
    > Delty mu chodzi, gdyż stara delta a nowa delta to dwa zupełnie inne
    > samochody.

    Ups, moze rzeczywiscie wyrazilem sie nieprecyzujnie.
    Chodzi o nowa, salonowa Delte :).

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 22. Data: 2011-06-24 17:14:53
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-06-24 14:32, klon pisze:

    > spierdalaj !!!

    Na wzajem, i jeszcze 2x tak samo.
    Popisałeś się "kulturką" spod sklepu.... Dać ci 20gr na jabola?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 23. Data: 2011-06-24 17:23:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 17:14:53 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > Na wzajem, i jeszcze 2x tak samo.
    > Popisałeś się "kulturką" spod sklepu.... Dać ci 20gr na jabola?

    Po co karmisz Kolinę? Liczysz, że nagle zmądrzeje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2011-06-24 21:43:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-06-2011 11:54, hamberg pisze:

    > Ja akurat jezdze kappa 2.4JTD i w piec lat nieplanowane koszty nie
    > przekroczyly 500zl (2xswoznie, wysprzeglik, zamek centralny i przewod
    > od wspomagania - przebity).

    Możesz jakoś nakreślić co i ile kosztowało? Zaintrygowało mnie te 500pln.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-06-26 01:10:02
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Mo esz jako nakre li co i ile kosztowa o? Zaintrygowa o mnie te 500pln.

    silownik - 20zl - wymiana we wlasnym zakresie
    swoznie od zwrotnic przy wahaczu 2x55zl wymiana 50zl
    wysprzeglik - 80zl - wymiana 80zl
    przewod od chlodnicy wspomagania 10zl - wymiana 50zl

    a najlepsze - wymiana rozrzadu z pompa wody i plynem chlodzacym -
    750zl (na oryginalnym pasku + rolki SKF, pompa nie wiem jakiej firmy)
    - w fiacie tipo 1.9TD - to samo 650zl

  • 26. Data: 2011-06-26 21:47:06
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Mo esz jako nakre li co i ile kosztowa o? Zaintrygowa o mnie te 500pln.

    cos sie nie wyslalo wczesniej

    2x swoznie 55zl i wymiana 80zl
    wysprzeglik 80zl+wymiana 80zl
    przewod od wspomagania 10zl + 50zl wymiana
    zamek centralny 20zl wymiana we wlasnym zakresie