  • 1. Data: 2012-02-26 18:21:41
    Temat: Lampa do Fuji S100FS
    Od: Slawomir Koltunski <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem posiadaczem FujiFilm FinePix S100FS. Mam pytanie. Jaka lampa
    zewnętrzna pasuje do tego aparatu? Najtańsza, ale musi być: flesz ruchomy
    do góry (do sufitu) i z zoomem. Potrzebuję ją do zrobienia zdjęć w dużych
    pomieszczeniach słabo oświetlonych jak na przykład w kościołach.
    Dziękuję i pozdrawiam!
    Corax6
    ___
    http://www.corax6.turbo.pl/galeria/
    http://www.corax6.turbo.pl/augsburg/

  • 2. Data: 2012-02-27 10:29:41
    Temat: Re: Lampa do Fuji S100FS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Feb 2012, Slawomir Koltunski wrote:

    > Najtańsza, ale musi być: flesz ruchomy
    > do góry (do sufitu) i z zoomem.

    Jeśli można coś poradzić: ruchomy ale *obrotowy* jest wart swojej
    ceny. Ile razy będziesz chciał poświecić z góry ale skośnie plus
    ile razy od góry nie da się odbić a z boku (w tym z boku z góry)
    by się dało, tyle razy będziesz klął na własne skąpstwo.
    Pozostanie Ci robienie zdjęć "z globusa" ;)
    (objaśnienie:)
    https://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/
    msg/39598e18a2f93532?hl=pl

    pzdr, Gotfryd