-
21. Data: 2014-01-27 11:59:17
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-01-27 11:46, AZ pisze:
> On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>
>> Tego sie nie da rozpiac i zmienic w 2 minuty. A i zebatki sa stosunkowo
>> wieksze i ciezsze. Bo cenowo to bez roznicy praktycznie. Pasek do HD
>> kosztuje w USA 100-110$ czyli porownywalnie do lancucha. Kola pasowe sa
>> jednak drozsze niz zebatki, sporo drozsze.
>>
> Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze
> przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada.
>
> A drogosc zebatek z czego tu wynika?
>
z technologii
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
22. Data: 2014-01-27 11:59:55
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze:
> W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze:
>
>> To ja jednak wole motocykle z paskiem
> Nie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka
> pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem
> kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety..
no ja widzialem zerwane lancuchy. Nawet takie ktore robily przy tym
dziury w bloku silnika. Pasek krzywdy nie zrobi.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
23. Data: 2014-01-27 12:08:10
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>
>> Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze
>> przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada.
>>
>> A drogosc zebatek z czego tu wynika?
>>
>
> z technologii
>
No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga?
--
Artur
ZZR 1200
-
24. Data: 2014-01-27 13:00:24
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-01-27 12:08, AZ pisze:
> On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>>
>>> Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze
>>> przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada.
>>>
>>> A drogosc zebatek z czego tu wynika?
>>>
>>
>> z technologii
>>
> No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga?
>
Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka
zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z
odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem
toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego
zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
25. Data: 2014-01-27 13:10:47
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>
> Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka
> zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z
> odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem
> toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego
> zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro.
>
No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie
motocykl.
--
Artur
ZZR 1200
-
26. Data: 2014-01-27 13:23:44
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-01-27 13:10, AZ pisze:
> On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>
>> Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka
>> zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z
>> odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem
>> toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego
>> zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro.
>>
> No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie
> motocykl.
>
no wlasnie nie
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
27. Data: 2014-01-27 13:41:35
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>>
>> No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie
>> motocykl.
>>
>
> no wlasnie nie
>
Zuzywa sie paska?
--
Artur
ZZR 1200
-
28. Data: 2014-01-27 14:40:05
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Jacek <s...@o...pl>
W dniu 2014-01-27 11:15, Leszek Karlik pisze:
> się bardzo dobrze w połączeniu z pilarolem :-))
Wypasiony olej stosujesz. Ja znowu używam do łańcucha piły Motula 10W40,
bo mi zostało 3/4 litra ;-)
Jacek
-
29. Data: 2014-01-28 09:44:47
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Viking <v...@n...pl>
W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze:
> W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze:
>
>> To ja jednak wole motocykle z paskiem
> Nie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka
> pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem
> kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety..
>
>
o to juz drugi raz, ostatnio Jimmie'mu pekł na jesieni. No ale
powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łańcuchy to dawno
widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):)
A tak to nie..
--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek
"Four wheels move the body, two wheels move the soul.."
XX' Czarnula
-
30. Data: 2014-01-28 09:52:04
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-28, Viking <v...@n...pl> wrote:
>
> o to juz drugi raz, ostatnio Jimmie'mu pekł na jesieni. No ale
> powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łańcuchy to dawno
> widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):)
> A tak to nie..
>
Mi sie kiedys w wuesce zerwal, taki kupowany z metra na skladnicy
rolniczej ;-) Zanim zorientowalem sie co sie stalo to podjechal gosc
na rowerze z lancuchem i pytaniem "twoj?", po chwili sie okazalo ze lancuch
wyszedl dolem przez blok silnika.
--
Artur
ZZR 1200