-
41. Data: 2014-01-29 11:11:42
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-29, Monster <a...@o...pl> wrote:
>>
>> No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.
>>
>> Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
>> po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)
>>
> Chyba będzie się podpiąć pod temat z racji powrotu na łańcuch i pomacać
> to twoje ustrojstwo:-)
>
Ale to nic jest zadne zaawansowane urzadzenie. Zbiornik na plyn hamulcowy
z jakiegos ciagnika (trza znalezc po prostu cos co ma sensowna pojemnosc
i bedzie mozna gdzies upchac, elektrozawor do benzyny o taki:
<http://media2mi.pl/p/2/347/139/photo-40d57fd1-a055-
464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg>
troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-)
--
Artur
ZZR 1200
-
42. Data: 2014-01-29 12:23:55
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2014-01-29 11:11, AZ pisze:
> On 2014-01-29, Monster <a...@o...pl> wrote:
>>>
>>> No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.
>>>
>>> Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
>>> po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)
>>>
>> Chyba będzie się podpiąć pod temat z racji powrotu na łańcuch i pomacać
>> to twoje ustrojstwo:-)
>>
> Ale to nic jest zadne zaawansowane urzadzenie. Zbiornik na plyn hamulcowy
> z jakiegos ciagnika (trza znalezc po prostu cos co ma sensowna pojemnosc
> i bedzie mozna gdzies upchac, elektrozawor do benzyny o taki:
> <http://media2mi.pl/p/2/347/139/photo-40d57fd1-a055-
464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg>
> troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-)
Faktycznie proste:-)Ten elektrozawór upchnę sobie jeszcze do
Dnieprasa,za często mi jakieś łajzy kręcą przy kraniku(ma odwrotne
położenia,może chcą dobrze)
--
Tomek
Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S
-
43. Data: 2014-01-29 22:06:07
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: Viking <v...@n...pl>
W dniu 2014-01-29 09:55, Monster pisze:
> W dniu 2014-01-28 12:28, zarafiq pisze:
>> On Tuesday, 28 January 2014 10:16:54 UTC, Viking wrote:
>>> He he, no właśnie.
>>> Ale to nic, Panowie mi to się kiedyś jak wracałem z któregoś Zbigowiska
>>> kardan w ST zerwał :) Tak,że są rzeczy które się nawet fizjologom nie
>>> śniły:)
>>
>> A przy jakim przebiegu jeśli wolno spytać?
>>
>> Pozdrawiam,
>> zarafiq
>>
> Doktorski zmielił przekładnię w swojej BMW K1200,chyba po 20kkm,dłużej
> ruskie wytrzymują:-)
> Osobiście zgubiłem łańcuch w MZ,ale grzecznie wyszedł z obudową tylnej
> zębatki.Bratu spadł w CZ i tak paskudnie się zablokował że trzeba było
> rozkuwać w bodajże trzech miejscach,karter wytrzymał.
>
Tak z ciekawostek dropsa , to właśnie o tym samym St mówimy ,co po tej
mojej robocie kupił ode mnie Doktorski, zanim miał to BMW:)
--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek
"Four wheels move the body, two wheels move the soul.."
XX' Czarnula
-
44. Data: 2014-01-30 03:32:04
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 26.01.2014 johnny <j...@p...pl> napisał/a:
<ciach>
> Ruszam. Idzie po japońsku. Jakotako. Po paru kilometrach orientuję się,
> że z tymi biegami coś nie tak. Przyzwyczajony do czoperka nie umiem
> przywyknąć do tego, że "ścigi" słabo biorą od dołu. Bardzo mi brakowało
> wskaźnika biegów. Nieraz się mocno zdziwiłem, że przy niewielkiej
> redukcji prędkości czasami muszę zrzucić aż 2 biegi w dół. Przy
> czoperkach nie do pomyślenia. Ja, który już urodziłem się zmęczony
> nieustanne majchlowanie wajchą biegów męczy. Minus.
Nie wiem co to za rupieć ale nie zmieniaj biegów, jeśli to nie konieczne.
Konieczne jest gdy ogranicznik obrotów nie daje jechać szybciej, a Ty
chcesz szybciej, wtedy i tylko wtedy zmieniaj bieg.
> Sama jazda przyjemna. Motocykl ładnie składa się w zakrętach. Przy
> prędkości 120km nieprzyjemnie dmucha. Oryginalna szyba to raczej owiewka
> (no chyba że trzeba się połozyć na bak?) Zatem trzeba dokupić szybę
> wyższą, turystyczną.
Nie, nie, nie, nie zmieniaj szyby, oprzyj łokcie na kolanch, żeby było
wygodnie trzymać maksymalnie odkręconą manetkę i jw.
> Ale to wszystko pikuś. Wiecie co okazało się najgorsze? Lusterka! Otóż w
> lewym ledwie widziałem co nieco z tyłu i to tylko w jakiejś 1/3
> szkiełka. Prawe przesłaniała moja klata, a mówię wam - Arnim nie jestem.
> Tak a propos - czy są jakieś takie szprytne przedłużki czy trzeba
> odpalić spawarę i dosztikować z 5cm?
Nie, stosuj się do porad jw. a zrozumiesz że problem z lusterkami sam sobie
wymyśliłeś.
> Kolejna sprawa - przy przyśpieszaniu ze zbyt wysokiego biegu szarpie
> łańcuchem. Oczywiście gdy mam wbity słuszny bieg wszystko jest cacy.
Dalej jw. To już nudne.
> Pewnie muszę się przyzwyczaić do częstszego operancjowania dzwignią
> zmiany biegów.
Nie, jw.
> No, ale wiem, że w tych motocyklach zmienia się co jakiś
> czas napęd (łańcuch, zębatki). No i tu pytanie - czy jest z tym podobnie
> jak np. z rozrządem w samochodzie, że po iluś tam kilometrach wymienia
> sie rozrząd i basta, czy po prostu stwierdza się "organoleptycznie" że
> łańcuch jest luźny i trzeba zmienić? Jeśli tak, to proszę mi wyjaśnić
> kiedy łańcuch jest luźny a kiedy jest w porządku.
Poczujesz, nie da się nie zauważyć.
--
kakmaratgmaildotcom
-
45. Data: 2014-01-30 14:28:34
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>
Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:52e50082$0$2208$6...@n...neostrada
.pl...
> A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go ściągnąć byłbym
> baaardzo wdzięczny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r.
http://www.xanth.eu.org/ER6F_instrukcja.pdf
http://www.xanth.eu.org/ER6F_serwisowka.pdf
X.
Z750S
PS. Żona posiada eERkę, bardzo sobie chwali ;)
-
46. Data: 2014-02-06 11:27:53
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
AZ <a...@g...com> wrote:
> A co robisz za sterownik?
W sumie już zrobiłem. Jak wbijesz bieg, to dozuje zgodnie z ustawieniem,
jak wbijesz luz, to nie dozuje wcale, a jak przełączysz przełącznik, to
dozuje na maksa (np. na deszcz) - chyba że wbity jest luz (luz ma priorytet
nad przełącznikiem). Zajmuję się elektroniką, więc nie było specjalnie
trudno zrobić schemat i układ.
http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/
Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...
> Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak
> ma uciekac?
W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
kapie, to tym lepiej.
> No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.
Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?
> Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
> po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)
Zapamiętam :) thx.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
47. Data: 2014-02-06 12:12:36
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-02-06, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
>
> http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/
>
> Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
> tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...
>
No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie
nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT
o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty
tam przekazniki (pewnie od drgan).
>> Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak
>> ma uciekac?
>
> W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
> kapie, to tym lepiej.
>
Olej to nie woda, ma sporo wieksza lepkosc.
>
> Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?
>
Nie, u mnie dziala :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
48. Data: 2014-02-07 14:59:20
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
AZ <a...@g...com> wrote:
> No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie
> nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT
> o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty
> tam przekazniki (pewnie od drgan).
Ja przerobiłem jedynie schemat, przekaźnika nie dawałem w ogóle (zamiast
niego dałem BD139).
Ale jeśli jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy się do
podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda że już go zamontoawłem.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
49. Data: 2014-02-07 15:00:30
Temat: Re: Lalunia - part II
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-02-07, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
> AZ <a...@g...com> wrote:
>
>> No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie
>> nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT
>> o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty
>> tam przekazniki (pewnie od drgan).
>
> Ja przerobiłem jedynie schemat, przekaźnika nie dawałem w ogóle (zamiast
> niego dałem BD139).
>
> Ale jeśli jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy się do
> podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda że już go zamontoawłem.
>
No zobaczysz, ja napisalem to co zaobserwowalem. Ew. olej o mniejszej lepkosci
powinien zmniejszyc bezwladnosc ale nie wiem jak ze smarowaniem wtedy.
--
Artur
ZZR 1200