  • 1. Data: 2010-12-16 14:16:10
    Temat: Laguna I, nie kreci rozrusznik
    Od: michaça <m...@g...com>

    Witam,
    Pacjent to Laguna I 2.0, benzyna (bez LPG), 95r. Pewnego pieknego dnia
    nie odpalila i pozostaje w takim stanie pod blokiem. Akumulator
    wymieniony. Dwie wskazowki:
    - elektromagnes robi cykniecie i dalej juz nic
    - kontrolka temperatury plynu chlodniczego nie gasnie po przekreceniu
    kluczyka! (co jest dziwne bo aktualnie jest chyba -10st - reszta
    kontrolek OK aczkolwiek immo swieci sie ze 2sek zanim zgasnie.
    Ktos ma jakies pomysly co to moze byc?
    Pozdrawiam,
    michaça

  • 2. Data: 2010-12-16 14:44:13
    Temat: Re: Laguna I, nie kreci rozrusznik
    Od: "lukasz" <1...@c...pl>

    wymieniony. Dwie wskazowki:
[...]

    szczotki w rozruszniku, ew bendix,

  • 3. Data: 2010-12-16 15:00:55
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    > szczotki w rozruszniku, ew bendix,

    W maluchu pomagał młotek ;-)

  • 4. Data: 2010-12-16 21:14:06
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > nie odpalila i pozostaje w takim stanie pod blokiem. Akumulator
    > wymieniony. Dwie wskazowki:
    > - elektromagnes robi cykniecie i dalej juz nic

    Ja mialem takie objawy, gdy w Peugeocie 106 poluzowaly sie kable wchodzace
    do rozrusznika.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjecia

  • 5. Data: 2010-12-17 07:47:30
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Rozwiazanie moze byc prostsze. Moze przed ostatnim parkowaniem wleciales w
    jakas kaluze/roztopiony snieg i nalalo sie dziadostwa do rozrusznika. Auto
    postalo i zamarzlo na amen.
    A kontrolki przygasaja w momencie próby odpalenia?