  • Data: 2009-03-18 11:31:35
    Temat: Ładowarka BC-900 czy MH-C9000 ?
    Od: "Rageti" <prosna_invest@***NO SPAM***op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich !

    Przymierzam się do zakupu ładowarki do akumulatorów typu AA oraz AAA.

    W wyniku wstępnej selekcji (czytaj: godziny spędzone w sieci) zostało mi
    dwóch kandydatów:

    1. BC-900
    2 MAHA Powerex MH-C9000

    BC-700 Odrzuciłem, ze względu na mniejsze prądy a zatem jako mniej
    przyszłościową.

    Jakie macie doświadczenia w tym względzie ? Co byście wybrali ? Mam zamiar
    uyżytkowac tę ładowarkę dość długo 9 no chyba, że ją wcześniej szlag trafi !
    ;)

    Jakie Wy widzicie wady i zalety u każdej z nich ???

    Róznica cenowa między nimi wynosi ok. 70 zł czyli NIE JEST za bardzo
    znacząca, jeśli urządzenie ma być użytkowane przez dłuższy czas.

    Pozdrawiam .... Rageti.