    From: Krzysztof <...@a...sd>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Ladowarka Alcatel ICS02 + Nokia 3510i
    Date: Mon, 01 Apr 2013 22:02:23 +0200

    Mam telefon Nokia 3510i, niestety bez oryginalnej ladowarki. Czy moge
    bezpiecznie zasilic go modelem Alcatel ICS02? Nominalnie daje 4.5V,
    350mA, Niestety nieobciazony wg mojegu multimetru podaje 7,66V! "Ten typ
    tak ma" - ma problem ze stabilizacja napiecia i po obciazeniu napiecie
    spadnie do 4.5V? Nic sie nie stanie, jesli podlacze Nokie do troche
    wyzszego napiecia podawanego przez ta ladowarke?