  • 11. Data: 2009-11-19 15:30:26
    Temat: Re: LDR 2009-11-19
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Idz pod prad :)

    A tak przy okazji zapytam na jaki maksymalny wydruk starczy tego LDR, to
    się chyba ładnie powiększa w górę ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-11-19 15:46:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > A tak przy okazji zapytam na jaki maksymalny wydruk starczy tego LDR, to
    > się chyba ładnie powiększa w górę ;).

    Limitowany rozmiarami papieru ;-)

  • 13. Data: 2009-11-19 17:14:17
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Tym razem dwa zdjecia :)
    >
    > Typowy przedstawiciel nurtu LDR, odlam nadrzeczny ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR005.jpg
    >
    > Tu otarlem sie o Absolut, wiec pozwalam sobie
    > wyjatkowo zatytulowac dzielo:
    >
    > "Polowy nierowne"
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR006.jpg

    Fajnie fajnie, ale widać tu pewną niekonsekwencję. Albowiem, skoro HDR
    sprowadza, kolokwialnie mówiąc, dowolnie wieką dynamikę sceny do możliwości
    wyświetlania ekranu czy niechby i papieru, to LDR powinien to robić z
    dowolnie małą dynamiką :) Zatem powinniśmy tu mieć super kontastowe,
    rozpięte od czerni do bieli, odbicia tego prawieniczego w wodzie :)

    zdrówka, Piotr

  • 14. Data: 2009-11-19 17:25:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:28:07 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Typowy przedstawiciel nurtu LDR, odlam nadrzeczny ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR005.jpg
    >
    > Tu otarlem sie o Absolut, wiec pozwalam sobie
> [...]

    Pierwsze mnie się bardzo spodobało :-) Tylko ten szum jednak drażni...

    Drugie to raczej XXLDR ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2009-11-19 17:32:34
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

> [...]
    >
    > Typowy przedstawiciel nurtu LDR, odlam nadrzeczny ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR005.jpg
    >
    > Tu otarlem sie o Absolut, wiec pozwalam sobie

    Nie wiem co za świństwo paliłeś ale mógłbyś podzielić się nazwą specyfiku :)

  • 16. Data: 2009-11-19 17:37:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Voltt" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem co za świństwo paliłeś ale mógłbyś podzielić się nazwą
    > specyfiku :) V

    Wislanka ;)

  • 17. Data: 2009-11-19 17:38:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:mn51zrhxdw9.bikm0p8hxnjj$.dlg@40tude.net...
    > Pierwsze mnie się bardzo spodobało :-) Tylko ten szum jednak drażni...
    > Drugie to raczej XXLDR ;-)
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Jaki szum, jaki szum!? To jest cyfrowe ziarno ;-)

  • 18. Data: 2009-11-19 17:47:57
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:38:40 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Jaki szum, jaki szum!? To jest cyfrowe ziarno ;-)

    Pamiętasz tekst Snowmana? "Ziarno to budulec, szum to zakłócenie" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2009-11-19 18:07:31
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-19 18:37:45 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Wislanka ;)

    Ty naprawdę coś brałeś, bo Wiślanki palić się nie da :D

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-11-19 19:06:50
    Od: Andrzej Libiszewki <a...@g...USUNTO.pl>

    JA pisze:

    > Ty naprawdę coś brałeś, bo Wiślanki palić się nie da :D

    A to już zależy od jej gęstości ;)