  • 1. Data: 2012-05-16 09:21:45
    Temat: LC8 Adv, Africa a moze cos innego
    Od: " qrx" <a...@g...pl>

    Czołgiem!

    Potrzebne jest moto, konkretnie: mocne i lekkie ędóro z 21" przednim kołem, na
    którym to będę mógł pozapierdalać po bezdrożach, czasem się wyjebać i czasem
    wybrać się w daleką wycieczkę (tak z pińcet km dziennie) we dwie osoby +
    bambetle. Akceptowalna afaltowa prędkość przelotowa to 120..130kmph i do tego
    bezstresowa możliwość wyprzedzania.

    Trampek - masa i gabaryt jest ok, ale jest za słaby - znudził mi się.
    Afryka - ma za dużo masy wobec mocy, którą dysponuje i dużo za droga jak za
    oferowany wiek i stan. Jakby ktoś dał za darmo, to bym wziął, pomimo że
    miejsca mam niedużo. Właśnie z uwagi na to nie mogę mieć dwóch moto na raz.
    LC8 - masa ok, zapas mocy i momentu jest. W sumie oferuje to czego mi trzeba,
    jednak po ogłoszeniach, to ciężko coś znaleźć za dwie dychy, a taki jest budżet.

    Sora, ale nie znam wiecej moto - moze ktos podpowie?

    --
    qrx

  • 2. Data: 2012-05-16 10:06:16
    Temat: Re: LC8 Adv, Africa a moze cos innego
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 09:21, qrx pisze:

    > Sora, ale nie znam wiecej moto - moze ktos podpowie?

    A triumph Tiger jakie ma kolo z przodu ?

    Wiecej Ci np Kefir moze powiedziec :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2012-05-16 10:17:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-16 10:06, Norbi pisze:

    > A triumph Tiger jakie ma kolo z przodu ?

    chyba mniejsze.
    Pytajnik chce motocyklowego graala: motocykl uniwersalny :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 4. Data: 2012-05-16 10:34:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-16 09:21:45 +0200, " qrx" <a...@g...pl> said:

    > Potrzebne jest moto, konkretnie: mocne i lekkie ędóro z 21" przednim kołem,

    No to zostaje Ci AT lub LC8 z dużych. Bumery, Tigere i reszta mają z
    przodu 19". Co wcale nie znaczy, że nie dałyby rady. No ale jak masz
    takie wymagania, to cierp ;-)

    Bardziej serio - pod względem moc do masy do możliwości terenowych,
    jest LC8 i dłuuuugo nic. Jest brzydki, narowisty, małokulturalny,
    perfekcją techniczną też nie grzeszy, ale przy zestawieniu tych 3 cech
    jest królem ligi.

    A tak ze szczerego serca: brykanie w terenie lochą ~200 kg to tak czy
    siak mordęga. Lepiej kup hard enduro do szaleństw oraz nieco bardziej
    cywilizowany sprzęt na wyjazdy.

    de Fresz

  • 5. Data: 2012-05-16 19:25:02
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 16 Maj, 10:06, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > A triumph Tiger jakie ma kolo z przodu ?
    >
    > Wiecej Ci np Kefir moze powiedziec :)

    Ale ktory, bo sa juz czy tygrysy ;) 955 ma za male jak dla kolegi
    (jedynie 19') poza tym on jedynie szpanuje na offroadowca. W terenie
    dosc latwo go popsuc. LC8 bedzie jak ulal, tylko trzeba uwaznie
    przeczytac Internet. KTM produkuje prawie same prototypy, jednak
    niektore jakby bardziej udane (lub poprawione po recall-ach). No i
    jakis szyb naftowy warto miec. Mnie zauroczyla Huska 630, ale jeszcze
    za swieza na osiagalna cene.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 6. Data: 2012-05-21 14:40:05
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 16 Maj, 09:21, " qrx" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jednak po ogłoszeniach, to ciężko coś znaleźć za dwie dychy, a taki jest budżet.

    http://otomoto.pl/ktm-inny-950-adventure-lc8-M312687
    1.html

    Prosz.

    Gawron