    From: " qrx" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: LC8 Adv, Africa a moze cos innego
    Date: Wed, 16 May 2012 07:21:45 +0000 (UTC)

    Czołgiem!

    Potrzebne jest moto, konkretnie: mocne i lekkie ędóro z 21" przednim kołem, na
    którym to będę mógł pozapierdalać po bezdrożach, czasem się wyjebać i czasem
    wybrać się w daleką wycieczkę (tak z pińcet km dziennie) we dwie osoby +
    bambetle. Akceptowalna afaltowa prędkość przelotowa to 120..130kmph i do tego
    bezstresowa możliwość wyprzedzania.

    Trampek - masa i gabaryt jest ok, ale jest za słaby - znudził mi się.
    Afryka - ma za dużo masy wobec mocy, którą dysponuje i dużo za droga jak za
    oferowany wiek i stan. Jakby ktoś dał za darmo, to bym wziął, pomimo że
    miejsca mam niedużo. Właśnie z uwagi na to nie mogę mieć dwóch moto na raz.
    LC8 - masa ok, zapas mocy i momentu jest. W sumie oferuje to czego mi trzeba,
    jednak po ogłoszeniach, to ciężko coś znaleźć za dwie dychy, a taki jest budżet.

    Sora, ale nie znam wiecej moto - moze ktos podpowie?

    --
    qrx