-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
Date: Wed, 02 Oct 2013 07:43:09 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <l2gbq3$r9h$1@node2.news.atman.pl>
References: <l2f02a$qfu$1@dont-email.me>
<d...@g...com>
<l2f2d9$bev$1@node1.news.atman.pl>
<524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f3lu$crp$1@node1.news.atman.pl>
<524b1370$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f51p$ni1$1@node2.news.atman.pl>
<524b1b7e$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f791$pq1$1@node2.news.atman.pl>
<524b24ef$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<l2g73g$fgu$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1380692611 27953 159.253.247.138 (2 Oct 2013 05:43:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 05:43:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <l2g73g$fgu$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-02 06:23, Shrek pisze:
> On 2013-10-01 21:39, Artur Maśląg wrote:
>
>> Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni.
>
> Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec.
To może poczytaj dokładniej czego tyczą zarzuty - koniec.
>> Wymyśl coś lepszego.
>
> Ty lepiej wymyśl jakieś lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na
> chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po.
Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
zjazd był w Karową.
> Bo twoje tłumaczenie o organizacji ruchu jest o KDR.
Ponieważ do teorii nie pasuje?
> Tym bardziej, że niektórzy dokładnie
> pamiętają, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno
> ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła.
Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 07:44 Myjk
- 02.10.13 07:55 Artur Maśląg
- 02.10.13 08:01 Artur Maśląg
- 02.10.13 08:17 dddddddd
- 02.10.13 08:26 Mirek Ptak
- 02.10.13 08:28 Artur Maśląg
- 02.10.13 08:41 Mirek Ptak
- 02.10.13 08:53 Jan Koval
- 02.10.13 09:00 Czesław Wiśniak
- 02.10.13 09:15 Artur Maśląg
- 02.10.13 09:23 AZ
- 02.10.13 09:32 AZ
- 02.10.13 16:22 Pawel O'Pajak
- 02.10.13 16:43 Artur Miller
- 02.10.13 16:59 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=