  • 11. Data: 2010-05-23 11:11:19
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: maciek <m...@g...com>

    tutaj letnia kurtke sprzedaje

    http://allegro.pl/item1042566928_richa_letnia_kurtka
    _motocyklowa_112_w_klacie_50.html

  • 12. Data: 2010-05-23 13:12:17
    Temat: Re: Kurtka na upaly - kolejny wydatek ;)
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "maciek" <m...@g...com> napisal
    > tutaj letnia kurtke sprzedaje
    > http://allegro.pl/item1042566928_richa_letnia_kurtka
    _motocyklowa_112_w_klacie_50.html

    Nie kupilbym towaru u allegrowicza ktory zarabia calkiem niezle na samej
    przesylce.
    Ot luzna uwaga.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 13. Data: 2010-05-23 21:40:16
    Od: maciek <m...@g...com>

    On May 23, 2:12 pm, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:
> [...]
    lowa_112_...

    > Nie kupilbym towaru u allegrowicza ktory zarabia calkiem niezle na samej

    Luzna i glupia... Za dostarczenie towaru odpowiada sprzedajacy dlatego
    odpowiedzialny sprzedawca uzywa rejestrowanych priorytetow i
    ubezpiecza paczki. Opakowanie tez jest wazne i dobrze jezeli jest
    porzadne a porzadne nie jest za darmo. No i na koniec jeszcze trzeba
    to na poczte dostarczyc a wierz lub nie nie kazdy ma na poczte 'przez
    ulice'. Ogolnie daze do tego ze koszt wysylki nie sklada sie tylko z
    ceny jaka podaje poczta na swojej stronie.
    To dla wyjasnienia i obalenia wkurwiajacych filozofii.

    pozdro

    maciek

  • 14. Data: 2010-05-24 06:38:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    maciek napisał(a):
    > To dla wyjasnienia i obalenia wkurwiajacych filozofii.

    Tlumacz sie tlumacz, ale duzo chcesz za przesylke :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2010-05-24 06:45:22
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Zapek napisał:
> [...]
    _motocyklowa_112_w_kl
    > Nie kupilbym towaru u allegrowicza ktory zarabia calkiem niezle na samej

    Ja dodałbym jeszcze jedną luźną: nie kupowałbym od oszusta lub niedorozwoja.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 16. Data: 2010-05-24 08:09:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki za konkrety!
    Z tego co podaliście chcę się bliżej przyjrzeć Adrenaline Summer
    Air-Flo, opis, cena i wygląd mieści się w moich widełkach.
    Zbroja odpada, bo o czym zapomniałem wspomnieć ma to być ubiór w wersji
    cywilnej. ;)

    P.S. Prośba o niezrobienie z wątku pyskówki, bo i tak na Preclu muszę
    sporo filtrować, by dotrzeć do wartościowych informacji... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 17. Data: 2010-05-24 08:54:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-22 13:38:11 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > To moze zaproponuje komplet buzer + bluza na crossa/do hokeja.

    IMHO to słaby pomysł. Przy glebie siateczka ani bluza wierzchem nie
    uchroni przed przetarciami, a w czasie szlifu potrafi się podrzeć (lub
    wtopić w skórę), a ochraniacze odpaść. Znam takiego, co niestety
    sprawdził na własnej skórze.

    > Jedyny problem jaki zauwazylem to zamek na srodku klatki piersiowej - w
    > terenie uderzenie galezia mogloby bolec,

    Nie zdarza się to aż tak często (takie utrafienie gałęzią czy
    czymkolwiek innym), aby był to jakiś straszny problem.

    > Kurtka za 3-4 paczki? To kupisz pozadny buzer, ladna bluze

    > i zostanie na pozadna kurtke z gore-tex'em.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Chyba jednak coś trochę innego chciałeś powiedzieć...

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-05-24 12:54:35
    Od: a...@h...pl

    maciek <m...@g...com> writes:

> [...]
    > ceny jaka podaje poczta na swojej stronie.
    > To dla wyjasnienia i obalenia wkurwiajacych filozofii.

    Ale to są koszta prowadzenia DG i to powinienes oplacic z marży a nie
    frajerzyć najniższą cenę towaru, żeby przy sortowaniu wyszła, i
    odbijać na kosztach ukrytych.

    =alx
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 19. Data: 2010-05-24 13:46:41
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > uchroni przed przetarciami, a w czasie szlifu potrafi się podrzeć (lub
    > wtopić w skórę), a ochraniacze odpaść. Znam takiego, co niestety

    Oczywiscie masz racje, ale... IMHO kurta z mesha zrobi dokladnie to samo
    - rozpusci sie i podrze, a protektory sie rozfruna po okolicy. Nie wiem
    jak w tym meshu sa one mocowane, ale mysle, ze nie jakos super trwale
    (predzej jak zwykle kieszonki z cienkiej szmatki), a w buzerze
    przynajmniej same protektory sa jeszcze mocowane na paskach do rak i
    ramion, wiec moze te paski od biedy troche pomoga w utrzymaniu ich na
    miejscu przez chwile dluzej.

    Odpowiadajac autorowi watku - poniewaz kazda pliszka swoj ogonek chwali,
    to latem, po miescie jezdze w stroju: spodnie szmaciaki MTTR z
    protektorami kolan i bioder, do tego buzzer siatkowy Utiki i skorzane
    rekawiczki bez zadnych ocieplen, podpinek, membran itp., do tego w
    kufrze zestaw lesniczego na wypadek deszczu, i poki co daje rade. Pisze
    tu jedynie o jezdzie miejskiej, bo jak mam zrobic jakas traske kilkaset
    km, to i tak wkladam normalne teksy albo skore.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 20. Data: 2010-05-24 14:02:48
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-24 15:46:41 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> said:

    > Oczywiscie masz racje, ale... IMHO kurta z mesha zrobi dokladnie to
    > samo - rozpusci sie i podrze, a protektory sie rozfruna po okolicy.

    A no właśnie nie do końca - przy przyzwoitych meshach producenci
    zapewniają w ulotkach o magiczności stosowanych materiałów i ich
    odporności na przetarcie. Zresztą jeden taki testował Arlena, kurtka
    się przetarła tak, że nie nadawała się do dalszego noszenia, a tak poza
    tym parę siniaków, integralność naskórka nienaruszona.

> [...]
    > przynajmniej same protektory sa jeszcze mocowane na paskach do rak i
    > ramion, wiec moze te paski od biedy troche pomoga w utrzymaniu ich na

    Nie liczyłbym na to. Już przy glebie na trawie potrafią się nieco
    poprzesuwać, a tarcie tam jakby mniejsze niż na asfalcie.
    Ale to oczywiście wszystko zależy jak się upadnie, ile metrów się
    będzie szurać i w jakiej pozycji - gleba glebie nierówna.

    de Fresz