  • 41. Data: 2010-05-25 22:38:53
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    duddits pisze:
    > w tym
    > roku nam zdaję się nie grozi, więc cały ten wątek i tak jest
    > bezprzedmiotowy ;)).

    Nie kracz, nie kracz, bo wczoraj w nocy była u mnie taka burza a w ciągu
    dnia wichura, że strach się bać, ale i tak choć trochę się poturlałem,
    wbrew wietrzysku, które próbowało mnie przestawić... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 42. Data: 2010-05-26 03:48:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czekam na dotację... ;)

    Nie ma problemu... ze w jakim stanie jest teraz babcia jawa? ;););)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 43. Data: 2010-05-26 06:54:30
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Nie ma problemu... ze w jakim stanie jest teraz babcia jawa? ;););)

    Poruszyłeś drażliwy temat.... Niestety kumpel, który miał mi ją pomóc
    ogarnąć... wciąż nie melduje wykonania zadania... :/ :/ :/
    A ja nie mam czasu i możliwości, aby to dokończyć samemu, więc... latam
    T.Apaczem...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 44. Data: 2010-05-26 09:01:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-25 18:05:25 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Sa. Ale naprawde uwazasz, ze mesh czy inna siateczka dorowna
    > bezpieczenstwu cordurze/skorze?

    Nie, nie sądzę.

    > Na serio sadzisz, ze buzer przy predkosciach do ~100km/h spisze sie
    > duuuuuuzo gorzej niz kurka z meshu bez wstawek z materialow
    > trudnoscieralnych?

    Opierając się na dwóch wcześniej wspomnianych przypadkach, które znam -
    tak, mesh spisał się znacznie lepiej niż siateczka. Choć prędkości były
    mniejsze.

    > I masz meshowa kurtke, ktora to wytrzymala bez szwanku?

    Nieeee, (bodaj topowego) HG Cruize. Acz tu mi chodziło o to, że gleba w
    mieście, a gleba w trasie, gdy dojdzie do szlifa wcale nie musi się
    specjalnie różnić co do prędkości przed kontaktem z glebą.

    de Fresz

  • 45. Data: 2010-05-26 09:06:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-25 19:50:03 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A Ty zakladasz ubranie na moto, na wypadek szlifa? Bo ja nie.

    Idąc tym tropem, to kurtka ze sklepu turystycznego powinna styknąć.
    Może to ja dziwny jestem, ale bezpieczeństwo ciuchów jest dla mnie
    równie istotnym elementem, jak ich komfort.

    > Nie czaruje sie, ze jak przejade w tex'ach 3 cyfrowa ilosc metrow po
    > asfalcie to to wytrzyma.

    Ważne aby wytrzymało jak najdłużej. Na blizny jak słyszałem już lachony
    nie lecą.

    de Fresz

  • 46. Data: 2010-05-26 14:51:43
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > Idąc tym tropem, to kurtka ze sklepu turystycznego powinna styknąć.

    Uzywalem jakis czas w kombiancji z buzerem. Dwala rade, tylko troche
    powiewala. Wada? Dlugo sie to zaklada.

    Ogolnie uwazam, ze ochraniacze sa konieczne, ale przed dlugotrwalym szlifem
    nie pomoga za wiele.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 47. Data: 2010-05-26 22:46:24
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-25 19:50, Ivam pisze:
    Ostatnio w
    > niemcowni ogladalem cos takiego (niestety nie pamietam firmy i modelu),
    > ale mialo nad kieszeniami na klacie po 2 zamki, 2 kolejne byly nad
    > kieszeniami na pasie i z tylu na plecach byl wielki suwak na cala
    > szerokosc - pod nim schowana byla siateczka. Firma... wydaje mi sie, ze
    > rev'it, ale reki sobie nie dam obciac.

    Held, 2,5 kzł, w upały jeszcze nie sprawdzałem

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 48. Data: 2010-05-28 17:32:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    Nie pamiętam kto mi doradzał Adreanaline Summer Air Flo, ale chciałem
    podziękować, bo dziś odebrałem kurtkę i powiem szczerze, że już na
    "sucho" jestem baaardzo zadowolony! Mierząc na przemian ze swoją skórką
    w której od razu robiło się ciepło, po założeniu ASAF mogłem się nawet
    zapiąć i nadal było chłodno! ;)
    Okazało się, że ma też wypinaną podpinkę, skórkowe wzmocnienia na
    barkach, łokciach i przedramionach oraz powszywane osłony na barkach i
    nerkach z cienkim paskiem odblaskowym.

    Wewnętrzne protektorki można oczywiście wyjąć i dopiąć spodnie czy
    skitrać komórkę w wewnętrznej kieszeni (osobna kieszeń w podpince i na
    siatce).

    Biorąc pod uwagę, że dorwałem mega ofertę w moim budżecie razem z
    blokadą tarczy Oxford Quartz jestem baaardzo zadowolony
    Mam nadzieję, że Adrenaline okaże się trwała.

    Kolejny raz dziękuję Preclowi za pomoc! ;)
    P.S. Jakby ktoś chciał, to do poniedziałku (chyba) będzie dostępna
    jeszcze 1 sztuka L (też czarna) 290zł + przesyłka lub odbiór u mnie w
    K-J/VWawy. Jak coś, to proszę na pryw, aby nie śmiecić.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175