  • 1. Data: 2009-04-29 14:41:53
    Temat: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: GM <g...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Na stronie www.motovoyager.pl znalazłem ogłoszenie o DRUGIM już
    organizowanym przez nich, kursie fotografii.
    Pieniądze za kurs niewielkie ale rzecz w tym jak dużo się można
    nauczyć?
    Czy ktoś z Was był na pierwszym kursie?

    Zostało niewiele czasu, chętnie bym się wybrał ale chciałbym się
    dowiedzieć co o tym sądzą ci, którzy byli na pierwszej edycji.
    Z góry wielkie dzięki za informacje.

    Pozdrawiam
    GM

  • 2. Data: 2009-04-30 02:11:35
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: t...@y...pl

    On 29 Kwi, 16:41, GM <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zostało niewiele czasu, chętnie bym się wybrał ale chciałbym się
    > dowiedzieć co o tym sądzą ci, którzy byli na pierwszej edycji.

    Hej!
    Byłem na pierwszym kursie i mogę powiedzieć, że w 100% spełnił moje
    oczekiwania. Zajęcia prowadzili zawodowi fotografowie i zarazem
    podróżnicy motocyklowi. Oprócz swietnych wykładów, na których miałem
    możliwość zaznajomienia się z tajnikami robienia dobrych zdjęć,
    wielkim plusem było to, że mogłem ich pytać w nieskończoność o każdą
    najdrobniejszą funkcję w moim aparacie. Tak jak ze wszystkim w życiu,
    jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wiedzieć jak. Oni doskonale
    wiedzą jak robić świetne zdjęcia i potrafią przekazać tą wiedzę.
    Klimat tego szkolenia był fenomenalny- sami podróżnicy. Zajęcia na
    torze motocrossowym długo pozostaną w mojej pamięci.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-30 08:01:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    t...@y...pl pisze:
    > On 29 Kwi, 16:41, GM <g...@w...pl> wrote:

    Ja tam specem nie jestem, ale mi to pachnie spamem i kryptoreklamą...

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2009-04-30 08:37:51
    Od: m...@g...com

    On 30 Kwi, 10:01, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Ja tam specem nie jestem, ale mi to pachnie spamem i kryptoreklamą...
    >
    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    Widze ze macie watpliwosci, wiec moze moja opinia cos wam pomoze.
    Tez bylem na szkoleniu organizowanym przez MotoVoyagera i gdybym tylko
    mial wolny weekend 15-17 to z pewnoscia bym pojechal ponownie.
    Impreza inna niz wszystkie: kameralna, tylko i wylacznie toważystwo
    motocyklowo-podróżnicze, wykladowcy profesjonalni majacy naprawde mega
    pojecie o tym co robia i co najwazniejsze, ze oprocz planowanych
    tematow mozna przedstawic swoje problemy i watpliwosci co do
    fotografowania i na luzie, łopatologicznie jak krowie na miedzy
    wszystko ci wytłumaczą. I co najwazniejsze, ze nie konczy sie na
    teori, tylko po wykladach kazdy bierze sprzet i jedziemy na tor
    motocrossowy na ktorym nie dosc ze wszystko ponownie przekladane jest
    na praktyke, to do tego mozna posmigac sobie crossowkami. A tego juz
    chyba nie musze opisywac jaka to frajda :D No i na wieczor jak to
    zwykle bywa rozmowy o podrozach i motocyklach do bialego rana :) Nie
    dosc ze mozna sie nauczyc robic zdjecia to do tego poznac mega
    ciekawych ludzi i wyciagnac informacje o krajach ktore zjezdzili.
    Podsumowujac- swietna impreza łącząca przyjemne z pożytecznym :)
    Naprawde szczerze POLECAM !!!

  • 5. Data: 2009-04-30 08:45:56
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]

    Jak miałem podejrzenia tak teraz mam pewność... A szkoda, bo pomysł ciekawy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 6. Data: 2009-04-30 09:04:54
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-04-30 10:45, Don Pedro napisał (a)::

    > Jak miałem podejrzenia tak teraz mam pewność... A szkoda, bo pomysł
    > ciekawy.
    Tynoweś szwagier. Detektyw się z Ciebie normalnie zrobił.

    MiT

  • 7. Data: 2009-04-30 09:05:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

    > Jak miałem podejrzenia tak teraz mam pewność... A szkoda, bo pomysł
    > ciekawy.

    Hosty: Wawa (ISP: Aster), Krakow (ISP: Neozdrada), Kozienice ( ISP:
    Promontel Sp.z o.o.). Gra. Wszystko byloby OK gdyby nie nagly wysyp totalnie
    nieznanych nickow i powtorka posta bo mis nie zakumal ze nie pokazuje sie od
    razu i trza odczekac. Wszyscy przez guglarke.
    Mam pewnosc: jestesmy paranoikami. Krzysiu ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-04-30 09:15:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > pokazuje sie od razu i trza odczekac. Wszyscy przez guglarke.
    > Mam pewnosc: jestesmy paranoikami. Krzysiu ;)

    No bo jak kufra reklamy widzę to kanał zmieniam pilotem, a tu się tak
    nie da ;) Jak tam ikstek? Klamka zaupiona? Kiedy się Ciebie spodziewać?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2009-04-30 09:17:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    MiT pisze:

    > Tynoweś szwagier. Detektyw się z Ciebie normalnie zrobił.

    Nie lubię naiwnych, prostackich reklam nawiązujących finezją do poziomu
    kręconych z ręki spotów o proszkach do prania, o! Te, Paszczywół, a Ty
    latasz coś w ten weekend w ogóle? Może do Torunia byś zajrzał?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2009-04-30 09:41:48
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-04-30 11:17, Don Pedro napisał (a)::
    > Te, Paszczywół, a Ty
    > latasz coś w ten weekend w ogóle? Może do Torunia byś zajrzał?

    Dziś MiTo mówisz? Oj, nie będzie Pan zadowolony.

    MiT