  • Data: 2011-07-17 00:35:45
    Temat: Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chce mi się pisać na pl.soc.prawo.podatki, gdyż wychodzę z
    założenia, że temat jest tak bliski pms'owi, jak i podatkom.\

    Kupiłem pojazd od osoby fizycznej prowadzącej DG. Z niewiadomych
    przyczyn wystawił mi fakturę vat MARŻA. Pi razy drzwi
    rozpoznanie zrobiłem w googlach, ale mam lekki zamęt mimo
    wszystko. Jest ktoś na grupie, kto na vat marżę auto brał ?

    Wystawca faktury nie jest komisem - prowadzi sobie człek swoją
    DG, i z nieznanych przyczyn wystawił mi vat marżę. Co potrzebuję
    w takim razie do rejestracji ?

    Mam DR, kartę pojazdu, polisę OC, fakturę vat marża.

    Czy coś ponad to będzie mi potrzebne? (w szczególności PCC).

    Za wyjaśnienia z góry bóg zapłać.
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!