  • Data: 2011-07-17 13:51:05
    Temat: Re: Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *MZ" <"mcold0[wyt]* w wiadomości news:ivubqd$l0l$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Ależ oni przyjmą wniosek i rozpatrzą negatywnie (czy mają do tego prawo
    > czy nie to kwestia wtórna) i będzie tam jeszcze raz musiał biegać. To

    W przypadku odmowy uzyskasz podstawę prawną takowej decyzji, jeśli jej nie
    ma to odmowy również nie będzie Klucz do sukcesu to złożyć wniosek i nie dać
    się zbyć pracownikowi WK (oddanie dokumentów wnioskodawcy to forma zbycia).

    > jest drobiazg, po co sobie utrudniać życie idąc na udry w WK, skoro
    > jedno ksero sprawę zamyka?

    Kiedyś też do tego tak podchodziłem, ale jak mnie raz w bardzo trudnej i
    nietypowej sprawie pani z WK ganiała po różne świstki, aż w końcu zagrałem
    jak wyżej przy 3cim podejściu i wniosek o rejestrację został rozpatrzony
    pozytywnie mimo rzekomego braku kilku niezbędnych dokumentów

    Ale to już problem sprzedającego :-)

    Pozdr