  • 41. Data: 2012-06-24 18:23:00
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js6u4e$o30$93@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > Bo ja, w przeciwieństwie do kilku trolli z tego wątku, wiem ile
    > zapłaciłem i ile to samo kosztuje na Allegro wraz z przesyłką, a Wy sobie
    > gdybacie.

    A ja kupiłem taniej niż na allegro bez przesyłki, ale Ty wiesz że jesteś the
    best, tzn Tobie się tak wydaje ;-)

    Pozdr

  • 42. Data: 2012-06-24 18:24:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js6u28$o30$92@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > Dobrze się czujesz?

    Ja tak w przeciwieństwie do Ciebie, Ty się uparłeś na przesyłki itp.

    Pozdr

  • 43. Data: 2012-06-24 19:16:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No właśnie dlatego najlepsza jest Dębica :) Po co kupować jakieś
    > Micheliny, GY czy Pirelli, skoro są tak samo czarne i okrągłe. A
    > bieżniki Dębicy są na zachodniej licencji, więc po co przepłacać?

    Nie trolluj. :>

  • 44. Data: 2012-06-24 19:17:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-24 17:28, DoQ pisze:

    > No właśnie dlatego najlepsza jest Dębica :) Po co kupować jakieś
    > Micheliny, GY czy Pirelli, skoro są tak samo czarne i okrągłe. A
    > bieżniki Dębicy są na zachodniej licencji, więc po co przepłacać?

    A to prąd z takiego taniego akumulatora ma jakiś negatywny wpływ na coś?
    Śmierdzi, źle smakuje?
    Rozróżniasz element odpowiedzialny w znacznym stopniu za bezpieczeństwo
    a element służący do rozruchu i pracy?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 45. Data: 2012-06-24 19:18:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Ja tak w przeciwieństwie do Ciebie, Ty się uparłeś na przesyłki itp.

    No więc wyjaśnij mi, jak inaczej mógłbym poświęcić mniej czasu na kupno
    niż minutę (tyle zajęło namierzenie na półki odpowiedniego)?

  • 46. Data: 2012-06-24 19:40:43
    Od: "jacek" <j...@p...pl>

    > Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:46:45 +0200, jacek napisał(a):

    > A ile wytrzymal ten tani, a ile ten obecny ?
    >
    > Bo to z akumulatorami tak bywa, ze dziala, dziala, a potem przestaje.
    > Z drogimi tez tak bywa.

    Jezdzilem dlugi czas z Boschem i kupilem pozniej jakis tani ktory od
    pierwszej zimy
    sprawial klopot.Dzialal OK do -15 ponizej praktycznie nie odpalal pomimo ze
    to benzyniak.
    Jakies dluzsze krecenie tez odpadalo
    Obecny aku zakupiony przed zima wiec ciezko powiedziec ale zima pomimo ze
    teraz odpala diesla dzialal rewelacja
    Pewnie tez juz nie ta solidnosc co starszych
    Nikt pewnie nie robi testow czy akumulator da deklarowany prad i pojemnosc
    i jak szybko te parametry traci

    pozdrawiam
    Jacek

  • 47. Data: 2012-06-24 19:54:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-06-2012 19:17, Lewis pisze:
    > A to prąd z takiego taniego akumulatora ma jakiś negatywny wpływ na coś?
    > Śmierdzi, źle smakuje?

    Poznasz jego smak, jak po 48h postoju na -20stC nie da minimalnego prądu
    do rozruchu i pobiegniesz po kable rozruchowe.

    --
    Pozdr.

  • 48. Data: 2012-06-24 20:18:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js7i4f$o30$98@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > No więc wyjaśnij mi, jak inaczej mógłbym poświęcić mniej czasu na kupno
    > niż minutę (tyle zajęło namierzenie na półki odpowiedniego)?

    O nowe warunki... dawaj je wszystkie łącznie ze swoją stawką rbh to Ci
    podpowiem jak należałoby do tematu podejść.

    Pozdr

  • 49. Data: 2012-06-24 20:19:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > O nowe warunki...

    Piszę o tym od początku. No więc?

  • 50. Data: 2012-06-24 20:41:22
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js7loe$o30$101@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > Piszę o tym od początku. No więc?

    No niekoniecznie, chwaliłeś się najtańszym zakupem, przekazując to jak
    prawdę objawioną. To jak podasz dane o które prosiłem wcześniej? Podpowiem
    Ci czy warto by Ci było poświęcić 10-15 minut na zakup, tę poradę masz za
    free ;-)

    Pozdr