  • 1. Data: 2012-03-01 18:00:39
    Temat: Kupiłem Desire
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Witam.
    Za radą kolegów kupiłem HTC Desire.
    Przesiadka z symbiana na androida nie jest łatwa ale można się
    przyzwyczaić.
    Na początek mam pytanie do użytkowników Desire. Czy ten telefon ma tak
    kiepski głośnik, czy po prostu mój egzemplarz nadaje się do naprawy? W
    porównaniu do N8 to tragedia. Prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze tak
    kiepskiego głosu w słuchawce jak w tym telefonie. Jest jakiś taki
    metaliczny, jakby rozmówca siedział w puszcze po konserwie.
    Telefon jest jeszcze na gwarancji więc mogę go oddać do remontu jeśli to
    wina głośniczka.
    Teraz muszę się pochwalić, że wgrałem do niego androida w wersji 2.3.3,
    wcześniej miał wersję 2.2.2. :)
    Jak już pisałem, telefon jest na gwarancji, to czy mogę się bawić w
    gotowane romy, kernele itd. czy muszę poczekać do wygaśnięcia umowy
    gwarancyjnej?

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 2. Data: 2012-03-01 20:07:37
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał
    > Jak już pisałem, telefon jest na gwarancji, to czy mogę się bawić w
    > gotowane romy, kernele itd. czy muszę poczekać do wygaśnięcia umowy
    > gwarancyjnej?

    Ja z SGS-em i brandingiem Orange wytrzymałem jakieś 2 tygodnie. Decyzję
    przyspieszył fabryczny brak simlocka, przy wyraźnie opisanym w aneksie do
    umowy istnieniu tejże blokady. Doszedłem więc do wniosku, że i tak nikt mi
    nie uwierzy w brak blokady, więc nie ma się co czaić.
    Zorientuj się tylko, czy Desire jest podatny na uceglenie i nie instaluj
    wynalazków z xda jako pierwszy w Polsce ;)
    A po jakimś czasie i tak dojdziesz do wniosku, że najlepszy jest stockowy
    soft... Udanej zabawy!

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-03-01 20:31:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-03-2012 19:00, Błażej pisze:
    > Na początek mam pytanie do użytkowników Desire. Czy ten telefon ma tak
    > kiepski głośnik, czy po prostu mój egzemplarz nadaje się do naprawy? W
    > porównaniu do N8 to tragedia. Prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze tak

    Desire ma akurat bdb. głośnik słuchawki, moim zdaniem jeden z lepszych.
    Możliwe, że masz uwalonego.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 4. Data: 2012-03-01 21:21:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 21:07:37 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > Zorientuj się tylko, czy Desire jest podatny na uceglenie i nie instaluj
    > wynalazków z xda jako pierwszy w Polsce ;)

    Bardzo trudno, acz wszystko da się uceglić. SGS jest dużo bardziej
    ryzykowny.

    > A po jakimś czasie i tak dojdziesz do wniosku, że najlepszy jest stockowy
    > soft... Udanej zabawy!

    Nie dojdzie, za mało pamięci na aplikacje jest na stockowym romie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 5. Data: 2012-03-02 08:39:55
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:1j923m6lz66xg$.1vyxf549ha8by.dlg@40tude.net...

    > Nie dojdzie, za mało pamięci na aplikacje jest na stockowym romie.

    A jakiz to problem przewalic wszystkie aplikacje na karte ?
    Ja tak robie np. w Galaxy ACE i na stockowym romie mam zainstalowane
    ponad 50 aplikacji i kupe wolnego miejsca mimo iz wszystkiego jest
    raptem 256.
    Spoko daje rade.

  • 6. Data: 2012-03-02 10:19:03
    Temat: Re: Kupi?em Desire
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-03-2012 09:39, cpt. Nemo pisze:

    > A jakiz to problem przewalic wszystkie aplikacje na karte ?

    Nie wszystkie się da.

    > Ja tak robie np. w Galaxy ACE i na stockowym romie mam zainstalowane
    > ponad 50 aplikacji i kupe wolnego miejsca mimo iz wszystkiego jest
    > raptem 256.
    > Spoko daje rade.

    Desire ma mniej dostępnej pamięci.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 7. Data: 2012-03-02 13:30:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > metaliczny, jakby rozmówca siedział w puszcze po konserwie.
    > Telefon jest jeszcze na gwarancji więc mogę go oddać do remontu jeśli to

    Pewnie dlatego,że używany kupiłeś, nie stwierdziłem u siebie takich
    nieprawidłowości.

    Ciekawym zaskoczeniem był komentarz jednego znajomego japończyka, jak
    zapytałem
    o używane iphony:)

    odpowiedział
    'Są u nas dostępne, ale kupują je tylko obcokrajowcy'

    Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
    bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-03-02 13:32:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 2 Mar 2012 14:30:09 +0100, Amir napisał(a):

    > Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
    > bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

    Serio? Ciekawa teoria... I jaka odkrywcza, nowatorska i nietuzinkowa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 9. Data: 2012-03-02 13:44:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Amir nabazgrał(a):

    > Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
    > bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie
    > nowego.

    Ja kupiłem swojego Desire HD za 950 zł a miał 3-miesiące (stan nówka sztuka,
    właściciel potrzebował navigacji i padło na AM a wtedy nie było nawet bety)
    a cena nowego to było ok 2000 zł ... tak więc czasami się opłaca :)

  • 10. Data: 2012-03-02 13:51:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > sztuka, właściciel potrzebował navigacji i padło na AM a wtedy nie było
    > nawet bety) a cena nowego to było ok 2000 zł ... tak więc czasami się

    Czasami tak:)

    osobiście po prostu się wyleczyłem.

    pozdrawiam
    AT