  • 61. Data: 2019-09-30 12:36:00
    Temat: Re: Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA]
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 23:16 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Kilka dni temu widziałem ofertę odstąpienia leasingu, ze spłaconą JEDNĄ
    > ratą, więc wcale nie trzeba jeździć 12 miesięcy dłużej, żeby zmienić
    > decyzję zakupową....

    No tutaj to wiadomo o co chodzi i sprawa jest jasna. Sam się nad tym
    kiedyś zastanawiałem (jako kupiec) i mimo wszystko wtedy wyszło mi, że
    lepiej kupić nowe.

    TG

  • 62. Data: 2019-09-30 12:39:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 22:33 kk <k...@o...pl.invalid> pisze:

    > Masz już z tym jakiś problem?

    Absolutnie żadnego. Postawiłeś tezę - chcę się dowiedzieć jakim osobistym
    bagażem doświadczeń jest ona poparta.

    TG

  • 63. Data: 2019-09-30 17:41:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No tutaj to wiadomo o co chodzi i sprawa jest jasna. Sam się nad tym
    > kiedyś zastanawiałem (jako kupiec) i mimo wszystko wtedy wyszło mi, że
    > lepiej kupić nowe.

    Dokładnie tak mi też wyszło.
    Gość nie chciał stracić na używaniu auta nawet 10%....
    Jakby zechciał 20%, to może bym się zastanowił.
    Zwłaszcza że za 3 miesiące i tak będzie rok starsze i tyle straci na
    wartości spokojnie.

  • 64. Data: 2019-09-30 19:38:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-30 12:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Absolutnie żadnego. Postawiłeś tezę - chcę się dowiedzieć jakim
    > osobistym bagażem doświadczeń jest ona poparta.

    To zjawisko społeczne.