-
1. Data: 2019-09-12 07:19:10
Temat: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: p...@g...com
i znow ich zlapali :-)
nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.
https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
kandal-157.html
znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu :-)
Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) in
Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
schriftliche Anfrage nicht.
KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez uciekl
do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z trujacymi
kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie* swemu
nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli mozna
powiedziec interes rodzinny :-)
https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
bayerische-reisemobil-firma-9855617.html
-
2. Data: 2019-09-12 14:40:13
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
> i znow ich zlapali :-)
>
> nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.
>
> https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
kandal-157.html
>
> znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu
:-)
>
> Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
> Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) in
Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
schriftliche Anfrage nicht.
>
>
> KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez uciekl
do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z trujacymi
kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie* swemu
nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli mozna
powiedziec interes rodzinny :-)
>
> https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
bayerische-reisemobil-firma-9855617.html
>
Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.
--
Janusz
-
3. Data: 2019-09-12 16:08:53
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: s...@g...com
W dniu czwartek, 12 września 2019 07:40:16 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
> W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
> > i znow ich zlapali :-)
> >
> > nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.
> >
> > https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
kandal-157.html
> >
> > znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu
:-)
> >
> > Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
> > Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA)
in Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
schriftliche Anfrage nicht.
> >
> >
> > KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez
uciekl do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z
trujacymi kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie*
swemu nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli
mozna powiedziec interes rodzinny :-)
> >
> > https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
bayerische-reisemobil-firma-9855617.html
> >
> Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
> spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
> UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.
>
>
Nie rozumiesz.
Wprowadzamy normy. Drakonskie, niemozliwe. Bo wprowadzic cla na samochody konkurancji
sie nie da. Bo taki ford produkuje w EU na ten przyklad.
Ale wprowadzamy normy, publika klaszcze, fanboje robia szum.
Nikt nie umi zrobic czystego dizla, tojota, nissan, ford odpadaja.
Duzy rynek dizli zostaje dla niemieckich producentow ktorych w eu sie nie bada
specjalnie, po prostu myk na bieznie, tescik, pieczatka i gotowe.
Lata trwalo zeby odkryc ze w taki sposob ogarnieto konkurencje.
Amerykanie cos podejzewali. I sie wkurzyli bo ktos smial ich przechytrzyc w ich
imperialistycznej grze.
I sie naparzaja.
A publika patrzy i skrobie sie po glowie. No no jak to? Truli? No ale homologacja
byla? To ktos oszukiwal? VW? I moze jeszcze jakis technik z stacji homologacyjnej? Oh
nie! rzad tez maczal palce w oszustwie?
I nikomu nie chodzilo o zdrowie europejczyka? Oburzajace!
I tak dalej...
-
4. Data: 2019-09-12 18:45:22
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 12.09.2019 o 14:40, Janusz pisze:
> Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
> spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
Ale jak myślisz - to przypadkiem nie vw lobbował za normami, których
nikt (czyli konkurencja) nie potrafi spełnić?
--
Shrek
-
5. Data: 2019-09-12 19:43:12
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 2019-09-12 o 18:45, Shrek pisze:
> W dniu 12.09.2019 o 14:40, Janusz pisze:
>
>> Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
>> spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
>
> Ale jak myślisz - to przypadkiem nie vw lobbował za normami, których
> nikt (czyli konkurencja) nie potrafi spełnić?
>
Pewnie tak i widać jak na tym wyszli :)
Nadal są w czarnej d.e, a te tysiące aut uziemione w stanach i europie
to jeszcze długo się im czkawką będzie odbijać.
--
Janusz
-
6. Data: 2019-09-12 19:46:15
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 2019-09-12 o 16:08, s...@g...com pisze:
> W dniu czwartek, 12 września 2019 07:40:16 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
>> W dniu 2019-09-12 o 07:19, p...@g...com pisze:
>>> i znow ich zlapali :-)
>>>
>>> nowe silniki EA288 norma E6 tez posiadaja soft ktory rozpoznaje cykl testowy i
dawkuje adblue aby wypelnic norme po czym w trybie miejskim przechodzi na eko i
oszczedza adblue co powoduje ze silnik truje ponad norme ktora teoretycznie spelnia.
>>>
>>> https://www.tagesschau.de/investigativ/swr/vw-abgass
kandal-157.html
>>>
>>> znaczace jest przerazenie w szeregach rzadowych, po prostu osrali sie ze strachu
:-)
>>>
>>> Kraftfahrtbundesamt und Verkehrsministerium schweigen
>>> Auf mehrere Anfragen des SWR reagierte das zuständige Kraftfahrt-Bundesamt (KBA)
in Berlin nicht - alle Fragen an die Bundesbehörde zum VW-Motor EA 288 blieben
unbeantwortet. Auch das übergeordnete Bundesverkehrsministerium antwortete auf eine
schriftliche Anfrage nicht.
>>>
>>>
>>> KBA czyli nadzor ktory klepnal ze wszystko jest git, minister transportu tez
uciekl do szafy choc ten jest pierwszym kandydatem do pierdla bo wyszla sprawa z
trujacymi kamperami dla ktorych poprzedni minister zalatwil *specjalne pozwolenie*
swemu nastepcy :-) wszystko w ramach jednej bawarskiej i chrześcijańskiej CSU czyli
mozna powiedziec interes rodzinny :-)
>>>
>>> https://www.merkur.de/politik/diesel-mauschelei-zwis
chen-alexander-dobrindt-und-andreas-scheuer-rund-um-
bayerische-reisemobil-firma-9855617.html
>>>
>> Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
>> spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
>> UE i Niemcy strzelają sobie w kolano forsując te normy.
>>
>>
>
> Nie rozumiesz.Ci siw wydaje, doskonale rozumiem, złapał kozak tatarzyna a tatarzyn
za
łeb trzyma,
nadal są ze swoimi dieslami w czarnej d..e tak głęboko że muszą
oszukiwać na testach tyle że świat już patrzy im na ręce i mówi "sprawdam".
--
Janusz
-
7. Data: 2019-09-13 08:53:05
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: p...@g...com
--A publika patrzy i skrobie sie po glowie. No no jak to? Truli? No ale homologacja
byla? To ktos oszukiwal? VW? I moze jeszcze jakis technik z stacji homologacyjnej? Oh
nie! rzad tez maczal palce w oszustwie?
to ciężki dzień dla niemieckich lemingów :-) wydymani po raz kolejny, po raz kolejny
KBA i rzad dal dupy a może po cichu wspomagał oszustow ? Pierdolenie o milionach
dzieci chorujących na raka a pod stolem deal żeby napchac kieszenie do pelna ? gdzie
byla zasmarkana Ela kiedy niemiecki minister zalatwial wyjątki dla niemieckich firm
produkujących trujące kampery ? jak to leciało ?
parafrazując klasyka:
wszystkie zwierzęta są równe ale niemieckie są równiejsze :-)
-
8. Data: 2019-09-13 19:09:42
Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Od: Poldek <p...@i...eu>
W dniu 2019-09-12 o 14:40, Janusz pisze:
> Nie chcę bronić VW ale może nie da się zrobić sensownego diesla
Jak się nie da, to nie robić.
> spełniającego normy bo po prostu nie będzie się takim dało jeździć :)
Będzie się dało, ale nie będzie przyspieszenia, większego niż we
wcześniejszym modelu. I tu jest klapa, ponieważ "musi" być większa moc,
moment, "kop" itp. To nie ma końca. Ile by nie było, zawsze "musi być
więcej".