  • 51. Data: 2011-02-07 15:47:59
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 14:34:38 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie widziałeś zdjęć?
    >Barierka wjechała centralnie przez komorę silnikową i ścianę grodziową do
    >środka auta.

    A nie widzialem.
    Od spodu, od gory ? Bo chyba nie przez silnik ?

    J.

  • 52. Data: 2011-02-07 15:51:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A nie widzialem.
    > Od spodu, od gory ? Bo chyba nie przez silnik ?

    No właśnie z tej strony..
    Nie wiem jak jej się to udało, może akurat był nisko i poszła wyżej, może
    był z alu i został przebity.
    Reszta auta praktycznie bez zniszczeń, nawet drzwi kierowcy wyglądały na nie
    bardzo uszkodzone.

  • 53. Data: 2011-02-07 16:25:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 06 Feb 2011 12:58:37 +0100, w <iim29g$qkn$1@inews.gazeta.pl>, "Wojciech
    Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Skoda Fabia S2000 Roberta Kubicy uderzyła lewą stroną w barierę, a
    > samochód po stronie kierowcy uległ zmiażdżeniu. Odcinek został przerwany.

    http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/2/350348059.j
    pg

  • 54. Data: 2011-02-07 16:29:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 13:49, Artur(m) pisze:

    > Świetny???
    > ... tylko pruje się jak puszka ananasów.

    Ty durniu... :/

    --
    Karolek

  • 55. Data: 2011-02-07 17:25:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Ale wiesz, ze ta skoda z octavia diesel kombi ma tyle wspolnego, co
    > ksiegowa z wyuzdana gwiazda porno? Obydwie co prawda maja dwa cycki, ale
    > prowadza sie zdecydowanie inaczej.

    Ale co Ty opowiadasz, skoro obie mają kurę w logo, to muszą jeździć tak
    samo. ;)

  • 56. Data: 2011-02-07 17:44:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zinek

    > widziales przod od kierowcy na zdjeciach w tv ? rozerwana klatka
    > uszkodzony kubel - i jak juz to lewa strona

    Nie widziałem. Ale właśnie obejrzałem zdjęcia. Wychodzi na to, że bariera
    weszła przodem od dołu, nie uszkadzając szyby...

  • 57. Data: 2011-02-07 17:51:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-07 12:31, kamil pisze:

    > Ooo, kolejny "naoczny swiadek" z Onetu..

    To są słowa Kuzaja i Kościuszki ciołku z PMSu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 58. Data: 2011-02-07 17:54:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > rozerwana klatka uszkodzony kubel - i jak juz to lewa strona

    Dla wątpiących w strony są i zdjęcia ze strzałkami:
    http://www.sport.pl/F1/1,96398,9063638,Wypadek_Kubic
    y__Narowista_skoda_fabia__skandal_z_przedluzajaca.ht
    ml

  • 59. Data: 2011-02-07 17:58:08
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 16:51, DoQ wrote:

    > To są słowa Kuzaja i Kościuszki ciołku z PMSu.

    Tego samego Kuzaja, ktory powiedzial:

    "Kubica krótko trenował Skodą, ale dla tak doświadczonego jak on
    kierowcy, kilkanaście przejechanych kilometrów nowym samochodem, pozwala
    go poznać"

    ?

    Kamil

  • 60. Data: 2011-02-07 18:04:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-07 17:58, Kamil pisze:

    > Tego samego Kuzaja, ktory powiedzial:
    > "Kubica krótko trenował Skodą, ale dla tak doświadczonego jak on
    > kierowcy, kilkanaście przejechanych kilometrów nowym samochodem, pozwala
    > go poznać"

    "Jeździłem nim kilkakrotnie, bo współpracowałem z firma tuningową, która
    przygotowała auto również Robertowi. To trudny w prowadzeniu, bardzo
    nerwowy samochód. Nadsterowny, tył bardzo szybko ucieka. Szybko i
    nieoczekiwanie. To auto wymaga wielu kilometrów treningów. Robert nie
    miał tyle czasu. Kilometrów zabrakło mu na pewno, przecież tym
    samochodem jeździł pierwszy raz."

    To ma być profesjonalne przygotowanie do rajdu tak?
    Ale polski as nie musi ćwiczyć, ma to we krwi. Zupełnie jak polski
    pilot, który to potrafi na drzwiach od stodoły lądować.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com