-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Kubica a sprawa polska
Date: Sun, 06 Feb 2011 15:38:51 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 39
Message-ID: <iimbpr$2ilq$2@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-94-42-33-73.multimo.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1297003131 84666 94.42.33.73 (6 Feb 2011 14:38:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 6 Feb 2011 14:38:51 GMT
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348157
[ ukryj nagłówki ]Nie minęło nawet kilka godzin od poważnego wypadku Roberta Kubicy, a już
polskojęzyczne
media lansują określony obraz wydarzenia: "stracił panowanie nad pojazdem i uderzył
w barierkę przy kościele", starając się tym samym przedwcześnie zrzucić na Polaka
odpowiedzialność za zdarzenie.
A przecież pojawia się wiele znaków zapytania. Nie wiemy, czy zdarzyło się to podczas
dojazdu na start, czy już na trasie w czasie odcinka specjalnego. Nie wiemy nawet, o
której
dokładnie godzinie. Jak to możliwe, że pilot Polaka wyszedł z samochodu bez szwanku?
Czu ustalono, gdzie i kiedy serwisowany był samochód, i czemu to właśnie po stronie
siedzenia naszego kierowcy doszło do najgroźniejszych zniszczeń?
Ale najpoważniejsze, najbardziej ważkie pytania dopiero przed nami.
Czy to przypadek, że do zdarzenia doszło tuż po testach w Walencji, wskazujących
na duże szanse Roberta w nadchodzącym sezonie? Komu solą w oku byłby ewentualny
sukces
Polaka? Wiadomo nie od dziś, że jego rywal z zespołu - Rosjanin, Witalij Pietrow -
nie lubi
Kubicy, ponieważ Robert pozwolił sobie niedawno na kilka drobnych uszczypliwości pod
jego adresem.
Myślę, że komisja badająca przyczyny wypadku powinna niezwłocznie ustalić, gdzie był
Pietrow feralnego dnia i z kim się kontaktował. Równie poważną kwestią jest, dlaczego
zespół Renault w ogóle pozwolił naszemu kierowcy wystartować w tak trudnym rajdzie,
i kto odpowiada za tę decyzję? Kto - mówiąc wprost - wysłał Roberta na (niemal) pewną
śmierć?
I wreszcie: jak to możliwe, że w przeciągu kilkunastu dni dwóch czołowych polskich
sportowców dotykają poważne wypadki? Czy może być to zwykły zbieg okoliczności?
Pełnej odpowiedzi na te pytania wymaga elementarna uczciwość.
Panie Premierze, apeluję o niezwłoczne powołanie komisji, naszej polskiej komisji,
która ustali prawdziwe przyczyny wypadku Roberta Kubicy. Na jej czele najlepiej
sprawdziłby się doświadczony dochodzeniowiec Antoni Maciarewicz, który niestety
zajęty jest w tej chwili innymi sprawami. Ktokolwiek jednak podejmie ten trud,
będzie się musiał zmierzyć z pytaniami, które stawiają dziś Polacy. Gdyby tak
nie było, gdyby raport końcowy pominął je milczeniem - byłby to skandal wręcz
niewyobrażalny.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.11 15:49 J.F.
- 06.02.11 15:52 DoQ
- 06.02.11 16:34 Cavallino
- 06.02.11 16:38 emes
- 06.02.11 16:57 Cavallino
- 06.02.11 17:11 f
- 06.02.11 17:29 Jotte
- 06.02.11 20:05 J.F.
- 06.02.11 21:05 PawelC
- 06.02.11 21:42 emes
- 06.02.11 22:07 Maciek
- 06.02.11 22:24 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.02.11 22:54 Filip KK
- 06.02.11 23:12 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 07.02.11 08:50 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=