  • 21. Data: 2014-03-07 21:45:10
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Friday, March 7, 2014, 9:28:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Oj Romciu, Romciu,

    Ja rozumiem, że do swoich chłopców zwracasz się zdrobniale ale ja
    jestem hetero i nie życzę sobie takiego spoufalania.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-03-08 01:38:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:1079379904.20140307214510@pik-net.pl.invalid...
> [...]
    >
    > Ja rozumiem, że do swoich chłopców zwracasz się zdrobniale ale ja
    > jestem hetero i nie życzę sobie takiego spoufalania.

    Słabo, nawet jak na ciebie. No i to nie koncert życzeń - zapewne sie
    domyślasz, gdzie mam twoje życzenia.

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2014-03-08 12:00:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Saturday, March 8, 2014, 1:38:48 AM, you wrote:

    > Słabo, nawet jak na ciebie. No i to nie koncert życzeń - zapewne sie
    > domyślasz, gdzie mam twoje życzenia.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,