  • 1. Data: 2011-07-11 14:53:47
    Temat: Ktos zna ten motocykl ?
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

    Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
    a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

    CZERWONE-R ONE

  • 2. Data: 2011-07-11 17:17:05
    Temat: Re: Ktos zna ten motocykl ?
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4e1b0e84$0$3503$65785112@news.neostrada.pl
    > http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html
    >
    > Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej
    > szefowej , a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej
    > tego cuda :-(

    To zadanie to zasadzka.

    Tmek

  • 3. Data: 2011-07-11 18:35:54
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message
    > http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html
    >
    > Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
    > a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

    Niech se kupi za tą kasę porządną etezetkę. Ta CBRka na tych niewyraźnych
    fotach wygląda na straaaasznie zmęczoną...

  • 4. Data: 2011-07-11 19:57:29
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Niech se kupi za tą kasę porządną etezetkę. Ta CBRka na tych
    > niewyraźnych fotach wygląda na straaaasznie zmęczoną...

    Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej
    niereformowalnym :-(

    Pozdr :

    Mr.Makarena

  • 5. Data: 2011-07-11 20:00:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-11 21:57, Mr. MAKARENA pisze:

    > Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej
    > niereformowalnym :-(
    Weź na piśmie potwierdzenie o próbach przetłumaczenia (ewentualnego)
    złego stanu sprzęta,będzie podkładka na późniejsze żale szefowej:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-07-11 20:03:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej
    > niereformowalnym :-(

    Niech kupi i wlozy ze 3 tysie doprowadzajac do stanu uzywalnosci to sie
    nauczy. Przeciez to nawet na tych beznadziejnych zdjeciach wyglada jak
    truchlo ze smietnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-07-11 21:34:27
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > Niech kupi i wlozy ze 3 tysie doprowadzajac do stanu uzywalnosci to sie
    > nauczy. Przeciez to nawet na tych beznadziejnych zdjeciach wyglada jak
    > truchlo ze smietnika.

    jest szansa, że nie dozyje tych 3 tysi. Kierowca, nie sprzet...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2011-07-12 09:06:13
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-11 23:34, Arni pisze:

    > jest szansa, że nie dozyje tych 3 tysi. Kierowca, nie sprzet...

    wyglad, wygladem, ale silniki w nich sa raczej glaboodporne i trudne do
    zajebania. byle prosty byl i w silniku nic nie pukalo, sprawdz lozyska
    kol, wchacza, glowki ramy.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 9. Data: 2011-07-12 09:52:15
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

    Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
    a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

    =========

    Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już
    sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
    ;)

  • 10. Data: 2011-07-12 17:01:07
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 12 Lip, 11:52, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > =========
    >
    > Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już
    > sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
    > ;)

    chuj z taką robotą jak szefowej nie stać na lepszy motór
    ;)