  • 101. Data: 2016-02-09 12:23:02
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 08:09:08 UTC+1 użytkownik ww napisał:
    > Kompletnie nie chce mi się wierzyć, że kolejny miernik jest uszkodzony.
    > Co ja źle robię ? Może jednak zasilania go z zasilacza przez złącze
    > bateryjne to zły pomysł ? Nie chce kupować kompletu baterii za kolejne
    > 30 zł. Testowałem 3 komplety kabli pomiarowych.
    >
    > Przy okazji sprawdziłem ten drugi miernik i tam z kolei 22 omy mają 14.

    Kurczę dziwię się ze ktoś to kupuje. Już na zdjęciach widać że to kompletne szajsy
    gdzieś ze śmietnika wyciągnięte a Wy za to ponad stówę jeszcze płacicie.
    Patrzeliście chociaż na te zdjęcia przed zakupem?
    Jak widać na allegro można zutylizować wszystko i jeszcze kasę za to dostać;)

  • 102. Data: 2016-02-09 13:14:33
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 12:23, Kris pisze:

> [...]
    > Patrzeliście chociaż na te zdjęcia przed zakupem?
    > Jak widać na allegro można zutylizować wszystko i jeszcze kasę za to dostać;)

    No jeżeli po kilku zdjęciach obudowy potrafisz to tak bezbłędnie ocenić
    to masz fajnie. Ale nie potrafisz tylko tak ci się wydaje.

  • 103. Data: 2016-02-09 16:10:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 13:14:35 UTC+1 użytkownik ww napisał:
    > No jeżeli po kilku zdjęciach obudowy potrafisz to tak bezbłędnie ocenić
    http://allegro.pl/showitem/description/5937640538.ht
    ml
    Mówimy o tych fotkach?
    > to masz fajnie. Ale nie potrafisz tylko tak ci się wydaje.
    Wg zdjęć wygląda to na kompletny szajs, co zresztą się potwierdziło bo dwa(?) które
    dostałeś nie działają a Janusz też ze swoim miał problemy.
    Popękana obudowa świadczy że ktoś albo tym rzucał albo spadało dość często na twarda
    glebę. Skoro obudowa popękała to i można mieć podejrzenie graniczące z pewnością że
    bebechy nie działają jak działać powinny.
    Ale co kto tam woli, nie moja kasa nie mój problem.

  • 104. Data: 2016-02-09 17:21:24
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 13:14, ww pisze:

    > No jeżeli po kilku zdjęciach obudowy potrafisz to tak bezbłędnie ocenić
    > to masz fajnie. Ale nie potrafisz tylko tak ci się wydaje.

    Potrafi ocenić, że nie jest to towar godny zaufania. Nie wiem co wy tak
    z tym Flukiem. To tak jakby kupić Bolid Młodzieży Wiejskiej z
    przegniłymi progami, podłużnicami i nadkolami, i cieszyć się że ma się
    porządny niemiecki samochód.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 105. Data: 2016-02-09 17:31:18
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 08:09, ww pisze:

> [...]
    > wydaje się płynąć w gorę lub w dół. Ale przy baterii tego efektu
    > nie zaobserwowałem (oprócz mocno wyeksploatowanej baterii 9V
    > w przypadku której napięcie leci w dół) więc może to wina źródła
    > tego napięcia. Używam do testów różnych zasilaczy impulsowych.
    >
    > Kompletnie nie chce mi się wierzyć, że kolejny miernik jest uszkodzony.
    > Co ja źle robię ? Może jednak zasilania go z zasilacza przez złącze
    > bateryjne to zły pomysł ? Nie chce kupować kompletu baterii za kolejne
    > 30 zł. Testowałem 3 komplety kabli pomiarowych.
    >
    > Przy okazji sprawdziłem ten drugi miernik i tam z kolei 22 omy mają 14.

    Baterie R14 widzę na Allegro po 3 zł za 2 sztuki. I to Duracell czy
    Sony. Skąd ta kwota 30 zł? Ja bym jednak sprawdził na bateriach, bo
    jakaś mała szansa jest ze to wina zasilacza. Jednak moim zdaniem to
    szmelc. Radziłbym odesłać do sprzedawcy i zażądać zwrotu gotówki.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 106. Data: 2016-02-09 17:34:29
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Żyją, ale co to za życie! Bo chyba tylko osoby będące w bardzo zażyłych
    > stosunkach są skłonne pamiętać, że akurat do tych kilku osób trzeba
    > przemawiać specjalnym protokołem.

    Tylko osoby będące w zażyłych stosunkach zaakceptują twoją prośbę o
    zrobienie laski :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 107. Data: 2016-02-09 18:14:02
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-02-05 o 19:09, Piotr Wyderski pisze:

    > Od samego początku miał 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
    Ale jak produkt ma wadę to nie jest zwrot bez podania przyczyny tylko
    reklamacja. I koszt przesyłki ponosi sprzedający.

  • 108. Data: 2016-02-09 18:20:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-09 17:21, Mario wrote:
> [...]

    Przepraszam, nie widze teraz dla odmiany posta ww więc odpisze tutaj.

    Widać *dziury*. To oznacza syf w środku nawet jeśli niemiec włączał
    tylko w niedzielę po kościele i mierzył tylko bateryjki do aparatu
    słuchowego. Przy 0.5 promila istotne jest czy elektronika była
    wystawiona bezpośrednio na warunki zewnętrzne.

    Dziury były powodem dla którego nie skusiłem się na ten miernik. Gdyby
    dziur nie było - kupiłbym bo szanse że elektronika jest w sensownym
    stanie były by nieco wieksze.

  • 109. Data: 2016-02-09 18:45:49
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 17:31, Mario pisze:

    > Baterie R14 widzę na Allegro po 3 zł za 2 sztuki. I to Duracell czy
    > Sony. Skąd ta kwota 30 zł?

    Ze sklepu. Jakoś tak specjalnie bardzo nie szukałem ale trafiły mi się
    same takie po 15 za 2 sztuki.

  • 110. Data: 2016-02-09 19:03:17
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 17:21, Mario pisze:

    > Potrafi ocenić, że nie jest to towar godny zaufania.

    Ocenić a zgadnąć to nie to samo.

    > Nie wiem co wy tak
    > z tym Flukiem.

    Ja nic. Skoro był w cenie najtańszego chińczyka to spróbowałem.

    > To tak jakby kupić Bolid Młodzieży Wiejskiej z
    > przegniłymi progami, podłużnicami i nadkolami, i cieszyć się że ma się
    > porządny niemiecki samochód.

    Nie z przegniłymi progami tylko co najwyżej lekko stuknięty. W zamiasn
    można mieć skodę z salonu, która w ciągu miesiąca 3 razy pojedzie
    do serwisu (przykład z życia wzięty). Aż poszedłem je jeszcze obejrzeć i
    mogę powiedzieć, że mocno przesadzacie.

    Koniec tematu bo to do niczego nie prowadzi.