  • 1. Data: 2010-09-11 13:47:50
    Temat: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ktoś tu ma może doświadczenie w odpalaniu Mac OS na pececie?
    Przetestowane rozwiązanie możecie polecić?

  • 2. Data: 2010-09-11 14:12:20
    Temat: Re: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?
    Od: Sailor <bh@[ANTYSPAM]sih.pl>

    Pszemol pisze:
    > Ktoś tu ma może doświadczenie w odpalaniu Mac OS na pececie?
    > Przetestowane rozwiązanie możecie polecić?
    Tego sie nie da w 2 slowach - to prawie sztuka. :)
    Polecam forum osx86.org.pl - tam sie wszystkiego dowiesz.

  • 3. Data: 2010-09-11 14:16:32
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    On 2010-09-11 16:12, Sailor wrote:
    > Tego sie nie da w 2 slowach - to prawie sztuka. :)

    Bez przesady uzywam OSX od kiedy VirtualBox to
    umozliwia. Potrzebna jest instalka OSX najlepiej ISO
    wspomniany VirtualBox oraz empireEFI tez ISO.
    Wiecej nie powiem bo OT :)

    --
    NoRek

  • 4. Data: 2010-09-11 14:20:22
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    On 2010-09-11 16:16, NoRek wrote:

    > Bez przesady uzywam OSX od kiedy VirtualBox to
    > umozliwia. Potrzebna jest instalka OSX najlepiej ISO
    > wspomniany VirtualBox oraz empireEFI tez ISO.
    > Wiecej nie powiem bo OT :)

    co bym goloslowny nie byl
    http://img687.imageshack.us/img687/6828/osxt.jpg

    --
    NoRek

  • 5. Data: 2010-09-11 14:53:16
    Od: Sailor <bh@[ANTYSPAM]sih.pl>

    NoRek pisze:
    > On 2010-09-11 16:12, Sailor wrote:
    > Bez przesady uzywam OSX od kiedy VirtualBox to umozliwia. Potrzebna jest
    > instalka OSX najlepiej ISO wspomniany VirtualBox oraz empireEFI tez ISO.
    > Wiecej nie powiem bo OT :)

    Dla zabawy, czy popatrzenia czym sie rozni OSX od Win mozna wirtualnie,
    ale na pewno nie do normalenj pracy,
    zakladajac posiadanie _srednio_ wypasionego PC.
    Pisze wlasnie z PC z zainstalowanym Snow, a probowalem wczesniej z VM i
    to byla na moim sprzecie porazka.
    Przyczyna instalacji byla prosta - w pracy sa same Maczki, z robote
    trzeba bylo zabierac do domu. Stac mnie bylo na zakupienie Final Cut Pro
    z drugiej reki ale juz na Mac Pro ni cholery. Pozostalo kupienie pudla
    ze Snow i poswiecenie kilka nocy. Teraz kobieta sobie pogrywa na Win z
    jednego dysku, a ja jak ona idzie lulu zaiwaniam na OSX z innych dyskow.
    W sumie poniewaz instalacja OSX czy to pod Virtual_cos_tam czy na PC
    jest troche na bakier z licencja, polecam jednak system OSX86. :)

  • 6. Data: 2010-09-11 15:15:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sailor" <bh@[ANTYSPAM]sih.pl> wrote in message
    > polecam jednak system OSX86. :)

    A da się na tym odpalić software do programowania dla iPhone?

  • 7. Data: 2010-09-11 17:54:38
    Od: Sailor <bh@[ANTYSPAM]sih.pl>

    Pszemol pisze:
    > "Sailor" <bh@[ANTYSPAM]sih.pl> wrote in message
    >
    > A da się na tym odpalić software do programowania dla iPhone?
    Jak pisalem nie jest to calkowita bulka z maslem, ale ja mam normalny
    system OSX Snow Leopard w pelni dzialajacy wlacznie z programami z
    najwyzszej polki (jak pisalem Final Cut Pro czy Premiere Adobe...)
    Jest to oryginalny system, a nie przerobka.
    Problemy leza jedynie w doborze plyty glownej i grafiki.
    Zagladnij jak pisalem na http://forum.osx86.org.pl/ tam dowiesz sie
    wszystkiego i czytajac i pytajac.
    Poniewaz nie napisales jaka masz plyte, procesor i grafike wiec nic
    wiecej nie moge dodac.

  • 8. Data: 2010-09-13 14:20:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wszystkiego i czytajac i pytajac.
    > Poniewaz nie napisales jaka masz plyte, procesor i grafike wiec nic wiecej
    Dzięki - dużo mi pomogłeś pisząc że to w ogole mozliwe...
    Jak ta moja mysl pikna dojrzeje i sie zabiore na to na powaznie to napisze.

  • 9. Data: 2010-09-13 15:53:36
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    A czy możesz mnie jakoś naprowadzić w tej kwestii:
    mam dysk po firewire który normalnie pracował z makówką, robił za time
    machine. chciałbym teraz ten dysk podłączyć do pcta z firewire. po podpięciu
    komp nie wykrywa tego dysku. czy jest jakis myk aby ta kieszeń pojawiła się
    w windowsie? port w kompie działa, podłaczam regularnie kamerę.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2010-09-13 16:12:38
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 17:53:36 +0200, VSS wrote:

> [...]
    > komp nie wykrywa tego dysku. czy jest jakis myk aby ta kieszeń pojawiła się
    > w windowsie? port w kompie działa, podłaczam regularnie kamerę.

    probowales softu jak macdrive albo podobne? <rs>