  • Data: 2011-01-11 21:47:16
    Temat: Który SX1 czy SX20
    Od: "Lukas" <jakiś_tam_antyspam@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałbym kopić sobie sobie jakiś aparat z dużym zoomem ale nie nowy wstępnie
    wybrałem Sx1 i SX20, który bardziej polecacie i dlaczego ?
    Zoom chciałby aby sobie pofotografować różne rzeczy przez okno lub na
    wycieczce.Nie chce wydać na to wiecej niż 1000.

    PS. Posiadam też lustrzanke 50D z 430ex do fotografowania rodzinnych
    uroczystości oraz Panasoncica LX5 do fotografowania jak nie chce mi sie nosic
    lustrzanki i filmowania w HD