  • Data: 2011-09-16 21:27:09
    Temat: Ktory Intel do vmware?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktory procesor intela bedzie najlepszy do wirtualizacji, a dokladniej
    chodzi mi o vmware i instalowanie systemow 64 bitowych?

    Intel i7-2600K
    Intel(R) Virtualization Technology (VT-x) Yes
    Intel(R) Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d) No

    http://ark.intel.com/products/52214/Intel-Core-i7-26
    00K-Processor-%288M-Cache-3_40-GHz%29

    Intel i7-2600S
    Intel(R) Virtualization Technology (VT-x) Yes
    Intel(R) Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d) Yes

    http://ark.intel.com/products/52215/Intel-Core-i7-26
    00S-Processor-%288M-Cache-2_80-GHz%29

    Nie jestem pewny czy ta druga opcja jest niezbedna (Virtualization
    Technology for Directed I/O (VT-d))

    A jakby jeszcze ktos podpowiedzial jaka plyte glowna do tego dobrac... :)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org