  • 11. Data: 2011-12-06 20:34:38
    Temat: Re: Którego węża wybrać?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-12-2011 20:06, to pisze:

    > Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

    Słabo tresowany :)

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-06 20:35:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-12-2011 20:24, m...@i...pl pisze:

    > Mojej matce kiedyś kot się schował gdzieś w okolicach paska klinowego.
    > Po uruchomieniu silnika zrobiła się mielonka z kota. Mechanicy
    > mieli dużo roboty z posprzątaniem tego bałaganu.

    Bardzo często zdarza się coś takiego, później nie ma chętnego do wyjęcia ;)

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-06 20:40:53
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/06/2011 08:35 PM, DoQ wrote:

    > Bardzo często zdarza się coś takiego, później nie ma chętnego do wyjęcia ;)

    Ja kiedyś w Vectra C zimą dolewałem płynu do spryskiwacza.
    Widziałem szczura albo kune, co zapierdzielała gdzieś pomiędzy
    plastikami, wężami z płynem chłodzącym. Generalnie zawał serca.

  • 14. Data: 2011-12-06 22:44:12
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin DoQ

    > Zaraz, zaraz, on chyba owinął się po złej stronie felgi!

    Duh! No przeciez tam wszystko jest 'Down under'!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2011-12-06 22:48:45
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Tylko czy to wystarczy, by zatrzymać się na śniegu na odcinku 4 metrów,
    czy jednak musiałbym dodatkowo wyłączyć ABS?

    ======
    Tak ale z prędkości 100km/dobę

  • 16. Data: 2011-12-06 23:10:38
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Co wybrać?! Pomóżcie!
    > Szukałem w Google, ale bez rezultatu. :(

    Obojetnie ktorego, moze byc nawet uzywany po dziadku niemcu, podobno
    lepszy niz nowy chinski ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 17. Data: 2011-12-06 23:33:13
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bardzo często zdarza się coś takiego, później nie ma chętnego do wyjęcia
    > ;)

    Chyba można zeszlifować. Szlifowany kot był już na pms.

    pozdr
    lublex

  • 18. Data: 2011-12-07 10:21:32
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Którego węża wybrać? Który wąż zapewni legendarną, czterometrową drogę
    > hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu opona
    > Dębica Frigo?
    >
    > Mam takie opcje:

    Nuda, trolujesz już.

  • 19. Data: 2011-12-07 12:03:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >drogę
    >hamowania na śniegu?! Który będzie lepszy niż niezrównana na śniegu

    Ale to musi byc waz z Debicy, ewentualnie ze Stomilu.

    J.