  • 1. Data: 2006-10-22 09:30:09
    Temat: Które łącze będzie lepsze???
    Od: "michale" <m...@o...pl>

    Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    a) netia, 18 mbit, światłowód
    b) gts, 30 mbit, radiolinia neca

    Minimalne różnice w cenie.

  • 2. Data: 2006-10-22 10:22:16
    Temat: Re: Które łącze będzie lepsze???
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    michale napisał(a):
    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód
    > b) gts, 30 mbit, radiolinia neca
    >
    > Minimalne różnice w cenie.

    1. NTG
    2. masz odpowiedz na cyberbajt.siecibezprzewodowe
    3. b

  • 3. Data: 2006-10-22 19:10:18
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "michale" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód
    > b) gts, 30 mbit, radiolinia neca

    Zdecydowanie GTS

  • 4. Data: 2006-10-23 07:03:47
    Od: " dragonite " <d...@g...pl>

    michale <m...@o...pl> napisał(a):

    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód
    > b) gts, 30 mbit, radiolinia neca
    >
    > Minimalne różnice w cenie.

    Zdecydowanie Netia. Co światłowód to światłowód. Nie ma problemu z
    zakłuceniami, pogodą itp.

  • 5. Data: 2006-10-23 10:30:16
    Od: " dragonite " <d...@g...pl>

    dragonite <d...@g...pl> napisał(a):

    > Zdecydowanie Netia. Co światłowód to światłowód. Nie ma problemu z
    > zakłuceniami, pogodą itp.

    Zapomniałem dodać, że spokojnie w Netii zejdziesz do ceny jaką zaproponował
    GTS tylko musisz ponegocjować i powiedzieć im, że masz lepszą propozycje od
    GTS-u.

  • 6. Data: 2006-10-24 21:02:53
    Od: "Wolf" <w...@w...net>

    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód
    > b) gts, 30 mbit, radiolinia neca

    GTS

  • 7. Data: 2006-10-25 19:36:05
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    Użytkownik "michale" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód
    > b) gts, 30 mbit, radiolinia neca
    >
    > Minimalne różnice w cenie.

    a ile placi Pan za konsultacje ?

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.dostepdointernetu.com.pl

  • 8. Data: 2007-01-29 07:43:04
    Od: tomek <t...@w...pl>

    Witam.
    Zupelnie odradzam Netie. To poprostu tragedia. Wszystko jest ok dopoki
    cos sie nie zepsuje. Serwis praktycznie ma gdzies usuwanie awarii. Nie
    interesuje ich to, ze klient ma przerwe przez caly dzien, nawet na duzym
    laczu. Nie ma kontaktu z nikim poza pracownikiem infolinii, ktory nie
    podaje numerow kontaktowych do nikogo z firmy. Technicy przyjezdzaja po
    kilku godzinach, nie informuja o postepie prac. Jednym slowem tragedia.
    NIE POLECAM gdyz ostatnio mam z nimi straszne problemy.

    Pozdrawiam

    Nidas

  • 9. Data: 2007-01-29 11:03:59
    Temat: Re: Które ??cze b?dzie lepsze???
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    michale <m...@o...pl> wrote:
    > Które łącze będzie lepsze dla małej sieci:
    > a) netia, 18 mbit, światłowód

    Spawanie jedynego światłowodu łączącego Wrocław ze światem zajęło
    im ponad 10 godzin, wolę nie myśleć ile by zajęło gdyby to był
    światłowód wyłącznie dla mnie więc zdecydowanie odradzam połączenie
    od nich światłowodem.

    a.

  • 10. Data: 2007-01-29 15:39:58
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <epkkav$lum$1@atlantis.news.tpi.pl> Wemif napisał(a):

> [...]
    > im ponad 10 godzin, wolę nie myśleć ile by zajęło gdyby to był
    > światłowód wyłącznie dla mnie więc zdecydowanie odradzam połączenie

    Zdecydowanie polecam korzystanie z BGP :-) Pozatym to nie netia spawała tylko
    TKTelekom. I nie zawsze to jest tylko spawanie, czasami to są to troche
    bardziej skomplikowane sprawy ;)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja