  • 1. Data: 2011-01-12 12:32:11
    Temat: Którą płytę główną wybrać?
    Od: Red Hiney <r...@r...net>

    Witam!
    Stoję u progu upgrade'u komputera.
    Dotychczasowa konfiguracja to AMD Phenom 9500 2.2GHz siedzący w płycie głównej
    Gigabyte GA-MA69G-S3H (według informacji lspci) tuż obok 4GB ramu
    kingstona 800MHz.
    Tak się złożyło, że mogę sobie bezkosztowo wymienić wyżej wspomniane
    bebechy, w związku z powyższym, wymyśliłem sobie procesor:
    AMD Phenom II X2 560 Black Edition (3.3GHz)
    Co do płyty głównej to wymyśliłem sobie poniższe modele:
    Gigabyte GA-870A-UD3 (bo USB3 i eSATA)
    oraz
    Gigabyte GA-770T-D3L
    Czy mógłby ktoś ewentualnie podzielić się wrażeniami z użytkowania tych
    modeli ewentualnie podkopsać alternatywny model (tego samego bądź innego
    producenta), o którym może powiedzieć, że działa wydajnie i stabilnie?
    Co do powyższych modeli to cenowo bardziej podchodzi mi drugi (pierwszy
    stoi na tym samym chipsecie z dokładnością do mostka południowego), ale
    czy warto doinwestować w coś takiego jak USB3/eSATA czy może jednak
    środki zaoszczędzone przeznaczyć na dodatkową pamięć na przykład?
    Komputer służy głównie jako konsola do gier (Windows) oraz media
    center/platforma deweloperska (Linux).
    Dyski, grafika i zasilacz (Chieftec 500W) zostają takie jakie były.

    Pozdrawiam,
    RH

    --
    Tot el camp, es un clam, Som la gent blaugrana, tant se val d'on venim,
    si del sud o del nord, ara estem d'acord, ara estem d'acord; una bandera