  • 1. Data: 2011-05-09 08:01:01
    Temat: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru, tak aby w samochodzie,
    ktory ma wbudowany telefon byla ta zdublowana karta?

    Czy w modelu pre-paid cos takiego jest dostepne?

  • 2. Data: 2011-05-09 08:08:06
    Od: Bart <b...@w...pl>

    W dniu 2011-05-09 10:01, fReLuZ pisze:
    > Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru, tak aby w samochodzie,
    > ktory ma wbudowany telefon byla ta zdublowana karta?
    >

    > Czy w modelu pre-paid cos takiego jest dostepne?

    Z tego co ja wiem to tylko Era :
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslu
    gi_do_telefonu/polaczenia/tandem

  • 3. Data: 2011-05-09 08:36:29
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-09 10:08, Bart pisze:

    > Z tego co ja wiem to tylko Era :
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslu
    gi_do_telefonu/polaczenia/tandem

    Tylko Era. Teoretycznie w prepaidzie nie możesz mieć usługi tandem,
    ale... Gdy przechodzisz z abo na pp, zostaje Ci stara karta, a w tym
    przypadku 2 karty.
    Odwrotne przejście (pp->abo) wymaga wymiany karty. Po cholerę? Nie wiem.

  • 4. Data: 2011-05-09 13:27:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru, tak aby w
    > samochodzie, ktory ma wbudowany telefon byla ta zdublowana karta?

    Takie rzeczy to tylko w Erze :-P

    Ale .. nie lepiej samochod zmienic ? To jakis glupi pomysl, no
    chyba ze przy okazji potrafi nadac swoja pozycje po kradziezy.

    J.

  • 5. Data: 2011-05-09 13:45:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-09 15:27, J.F. pisze:
> [...]
    >

    > Ale .. nie lepiej samochod zmienic ? To jakis glupi pomysl, no chyba ze
    > przy okazji potrafi nadac swoja pozycje po kradziezy.

    Chyba prościej zmienić operatora :-) A jak dla mnie, głupim jest, że
    taką usługę świadczy tylko jeden, jakby nie wiadomo co się z tym wiązało.

  • 6. Data: 2011-05-09 13:48:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Chyba prościej zmienić operatora :-) A jak dla mnie, głupim jest, że
    > taką usługę świadczy tylko jeden, jakby nie wiadomo co się z tym wiązało.

    Szczegolnie gdy coraz bardziej popularne sa smartphony z duzymi
    ekranami, nie zawsze taka cegla jest mi potrzebna w kieszeni.

  • 7. Data: 2011-05-09 14:16:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    gi_do_telefonu/polaczenia/tandem

    I to w/g mnie kompletnie pozbawia sensu takie rozwiązanie

    a.. Aby aparat z kartą EraTandem mógł przyjmować rozmowy telefoniczne,
    należy zawsze po włączeniu i wpisaniu kodu PIN uaktywnić go poprzez wybranie
    numeru 9600.
    a.. Włączony powinien być tylko ten aparat, z którego się aktualnie
    korzysta.

    Dzięki bardzo za to żebym wsiadając/wysiadając musiał pamiętać o kodach i
    włączaniu/wyłączaniu telefonów.

  • 8. Data: 2011-05-09 16:03:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Chyba prościej zmienić operatora :-) A jak dla mnie, głupim jest,
    > że taką usługę świadczy tylko jeden, jakby nie wiadomo co się z
    > tym wiązało.

    Od tej strony owszem, ale od drugiej ? Czemu telefon ma byc w
    samochodzie i skazywac uzytkownika na wszelkie wady z tym zwiazane
    ?
    Samochod ma sie laczyc po BT z telefonem w kieszeni.

    J.

  • 9. Data: 2011-05-09 17:52:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-09 18:03, J.F. pisze:

    > Od tej strony owszem, ale od drugiej ? Czemu telefon ma byc w
    > samochodzie i skazywac uzytkownika na wszelkie wady z tym zwiazane ?
    > Samochod ma sie laczyc po BT z telefonem w kieszeni.

    Samochód to jedna bajka, chociaż z drugiej strony prawidłowa instalacja
    z dobrą anteną sprawia cuda. Ile to razy, jadąc gierkówką mam zerwane
    połączenie...
    A drugi powód podał niejaki atm wyżej w wątku. Mam smartfona, mam też
    pojemną baterię z telefonem :-) I to rozwiązanie działa, jak temu
    smartfonu skończy się bateria albo po prostu chcę wyjść bez cegieł w
    kieszeniach spodni :-)

  • 10. Data: 2011-05-09 17:53:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-09 16:16, BaX pisze:

    > Dzięki bardzo za to żebym wsiadając/wysiadając musiał pamiętać o kodach
    > i włączaniu/wyłączaniu telefonów.

    Jak na razie nie jest to obowiązkowe. Mam, używam i jestem zadowolony.
    Ty możesz przekładać sima po 8 godzinach :-)