    From: darzur <z...@g...skasujto.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Kto przypomni nazwę galerii internetowej?
    Date: Mon, 2 Jan 2012 14:14:34 +0100

    Witam,

    Prośba jest nietypowa i spowodowana chwilowym zanikiem pamięci. Swojego czasu
    często zaglądałem do galerii do której chciałbym wrócić a gdzieś wcięło mi
    link - zarówno z przeglądarki jak i głowy. Galeria pozwalała na wyszukanie
    zdjęć po konkretnym aparacie lub obiektywie. Co najważniejsze po wyświetleniu
    wyników wyszukiwania można je jeszcze było przefiltrować po przysłonie,
    czasie, ISO, wielkości itd. Ten panel do filtrowania znajdował się na górze
    strony, pod nim miniatury wyszukanych zdjęć, strona utrzymana była w ciemnej
    tonacji (coś jak nasze forum) a po wejściu w konkretne zdjęcie była jeszcze
    możliwość wyświetlenia go w 100%. Mam nadzieję, że ktoś to skojarzy, bo ja
    się od 3 dni głowię i nie mogę sobie przypomnieć..

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288