eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Kto odłączył ABS i inne cyferki?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 143

  • 121. Data: 2010-12-10 09:37:15
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-10 09:30, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    > wiadomości news:slrnig3ogk.rma.karmmnie@chloru.net...
    >>
    >> Można to skorygowac odpowiednio dobierajac klocki.
    >
    > no i jak niby wygląda takie dobieranie klocków?

    Normalnie: miekkie, twarde, srednie.
    W sportowych to juz wyraznie mozna przebierac.
    Mozna jeszcze oponami (miekkoscia gumy, cisnieniem, zuzyciem) regulowac.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl


  • 122. Data: 2010-12-10 10:03:37
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:idsorr$e9d$1@news.onet.pl...
    >
    > Normalnie: miekkie, twarde, srednie.
    (...)
    > Mozna jeszcze oponami (miekkoscia gumy, cisnieniem, zuzyciem) regulowac.


    taaa....


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 123. Data: 2010-12-10 10:21:40
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nigdzie nie napisałem, że zatrzyma się z 40 na 3 metrach
    > na mazi śniegowej leżącej na asfalcie. Napisałem wyraźnie,
    > że na śniegu.
    >
    > Sprawdziłem dzisiaj między blokami, 20 cm śniegu i 30
    > licznikowe, zatrzymałem się na 4 metrach.

    O matko.... Już nie mam siły, ale jeszcze się odezwę ;-)
    Skoro z licznikowych 30 zatrzymałeś się na 4 metrach w
    warunkach, o jakich mówisz, czyli na śniegu, to jakim cudem
    z 40 w takich samych warunkach chcesz zatrzymać auto na 3
    metrach? Nie dostrzegasz sprzeczności?


  • 124. Data: 2010-12-10 10:25:23
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    >> Nigdzie nie napisałem, że zatrzyma się z 40 na 3 metrach na mazi
    >> śniegowej leżącej na asfalcie. Napisałem wyraźnie, że na śniegu.
    >>
    >> Sprawdziłem dzisiaj między blokami, 20 cm śniegu i 30 licznikowe,
    >> zatrzymałem się na 4 metrach.
    >
    > O matko.... Już nie mam siły, ale jeszcze się odezwę ;-)
    > Skoro z licznikowych 30 zatrzymałeś się na 4 metrach w warunkach, o
    > jakich mówisz, czyli na śniegu, to jakim cudem z 40 w takich samych
    > warunkach chcesz zatrzymać auto na 3 metrach? Nie dostrzegasz sprzeczności?

    No jak to - nie wiesz ?????
    Przecież bmw dzięki swojemu doskonałemu rozkładowu masy ma taki feature,
    ze jak jedziesz szybciej to droga hamowania sie skraca ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM




  • 125. Data: 2010-12-10 10:27:08
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-10 10:21, Robert_J pisze:
    >> Nigdzie nie napisałem, że zatrzyma się z 40 na 3 metrach na mazi
    >> śniegowej leżącej na asfalcie. Napisałem wyraźnie, że na śniegu.
    >>
    >> Sprawdziłem dzisiaj między blokami, 20 cm śniegu i 30 licznikowe,
    >> zatrzymałem się na 4 metrach.
    >
    > O matko.... Już nie mam siły, ale jeszcze się odezwę ;-)
    > Skoro z licznikowych 30 zatrzymałeś się na 4 metrach w warunkach, o
    > jakich mówisz, czyli na śniegu, to jakim cudem z 40 w takich samych
    > warunkach chcesz zatrzymać auto na 3 metrach? Nie dostrzegasz sprzeczności?

    No jak to - nie wiesz ?????
    Przecież bmw dzięki swojemu doskonałemu rozkładowu masy ma taki feature,
    ze jak jedziesz szybciej to droga hamowania sie skraca ;)

    Nie bądźmy aptekarzami - nikt przeciez linijka nie bedzie tych 3 metrów
    mierzyc ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM



  • 126. Data: 2010-12-10 10:43:37
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-10 03:20, Filip KK pisze:
    > W dniu 2010-12-09 22:33, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Kiedyś mnie takie rzeczy cieszyły - w Corolli wyłączałem.
    >
    > Pamiętam :)
    >
    >> Ale bez ABS jeździ się śmiesznie - tzn. przyjemnie i mało skutecznie :)
    >>
    > Widzisz, ja wolę bez żadnych systemów jeździć, jakoś mam większą
    > frajdę... Może dlatego, że mam RWD i nie "uślizguje" mi się przednia oś. :)

    Frajda istotnie jest większa niż z obsystemowanego samochodu.
    W jezdżeniu bokiem ABS w zasadzie nie przeszkadza.

    >> Tzn. tak placyk, linia i hamowanie to czasami będzie lepiej, ale tak
    >> żeby przejechać jakiś odcinek to co by nie kombinować jakoś nie chce być
    >> szybciej.
    >
    > Kiedy robimy powtórkę z oesu? Trzeba poprawić czasy ;)

    Jak się poogarniam ze wszystkim, to może.
    A jest jeszcze gdzie jeździć? Bo nawaliło już chyba tyle śniegu, że tam
    gdzie nie było odśnieżane chyba będzie bez szans.


  • 127. Data: 2010-12-10 10:45:06
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:idsror$iit$3@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-12-10 10:21, Robert_J pisze:
    >>> Nigdzie nie napisałem, że zatrzyma się z 40 na 3 metrach na mazi
    >>> śniegowej leżącej na asfalcie. Napisałem wyraźnie, że na śniegu.
    >>>
    >>> Sprawdziłem dzisiaj między blokami, 20 cm śniegu i 30 licznikowe,
    >>> zatrzymałem się na 4 metrach.
    >>
    >> O matko.... Już nie mam siły, ale jeszcze się odezwę ;-)
    >> Skoro z licznikowych 30 zatrzymałeś się na 4 metrach w warunkach, o
    >> jakich mówisz, czyli na śniegu, to jakim cudem z 40 w takich samych
    >> warunkach chcesz zatrzymać auto na 3 metrach? Nie dostrzegasz
    >> sprzeczności?
    >
    > No jak to - nie wiesz ?????
    > Przecież bmw dzięki swojemu doskonałemu rozkładowu masy ma taki feature,
    > ze jak jedziesz szybciej to droga hamowania sie skraca ;)
    >
    > Nie bądźmy aptekarzami - nikt przeciez linijka nie bedzie tych 3 metrów
    > mierzyc ;)

    no wlasnie.
    3, 4 czy 15 ...
    lód, śnieg, suchy asfalt - co za różnica. I tak RWD i brak ABSu będzie
    lepszy ..

    :D


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 128. Data: 2010-12-10 10:48:02
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:19, Michał Gut pisze:
    >> Więc jest nas trzech. Reszta nie potrafi jeździć i musi się wspomagać
    >> absem.
    >
    > e bez przesady. z abs tez sie da jezdzic ale jezdzi sie inaczej a przede
    > wszystkim roznica jest taka ze z abs dazysz do ominiecia przeszkody a
    > bez starasz sie zatrzymac przed przeszkoda.
    >
    > nie jezdzilem jeszcze na szklance z abs - ciekawe jak sie tam zachowuje

    W ogóle się nie zachowuje. Zatrzymasz się szybciej zaciągając ręczny niż
    cisnąć ABSem. Generalnie ABS w zimie jest niebezpieczny.


  • 129. Data: 2010-12-10 11:17:25
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-10 08:05, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2010-12-09 22:33, Tomasz Pyra pisze:
    >> W dniu 2010-12-09 03:03, Filip KK pisze:
    >>> Witam, tylu jest tutaj wspaniałych teoretyków, jak to cudownie się
    >>> jeździ bez systemów, bo systemy przeszkadzają, jak to dużo lepiej się
    >>> hamuje bez absów itp. A czy ktoś się odważył i odłączył sobie wszystkie
    >>> systemy w samochodzie?
    >>
    >> Kiedyś mnie takie rzeczy cieszyły - w Corolli wyłączałem.
    >> Ale bez ABS jeździ się śmiesznie - tzn. przyjemnie i mało skutecznie :)
    >
    > Z tym, ze uklady z ABS nie maja, zdaje sie klasycznego korektora sily
    > hamowania.

    Jedne maja inne nie.
    To zalezy, jak jest dopisane, ze auto ma EBD to nie ma klasycznego
    korektora.

    > I po wylaczeniu, zaleznie od konstrukcji rozklad sil
    > hamowania moze byc cokolwiek... dziwny.

    Ja w Alfie mam EBD i po wylaczeniu ABSu bylo calkiem normalnie, czasami
    w specyficznych warunkach czuc bylo, ze tyl lapie szybciej niz przod.

    > O ile przesunie sie nieco na tyl, to na luznej nawierzchni bedzie
    > skuteczny, ale na suchym asfalcie juz bedzie kicha.
    > Wg. zasady: im mniejsza przyczepnosc tym wiecej hamowania na tyl.
    >

    Nie, to nie tak, sila hamowania bedzie ta sama, tylko jest ryzyko, ze
    tylne kola zablokuja sie szybciej niz przednie, tak jakbys zaciagnal reczny.

    --
    Karolek


  • 130. Data: 2010-12-10 20:35:14
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 10.12.2010 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:
    >
    > Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    > wiadomości news:slrnig3ogk.rma.karmmnie@chloru.net...
    >>
    >> Można to skorygowac odpowiednio dobierajac klocki.
    >
    > no i jak niby wygląda takie dobieranie klocków?

    Rózne mieszanki klocków sa na rynku dostepne. Ot choćby Ferodo: Premier
    (kilka wariantów), Performance, DS2500, DS3000.

    EBC Black, Green, Red, Yellow, Blue stuff.

    Rozne kolory Pagida.

    CL od RC4 czy 5 i w góre.

    I tak dalej i tak dalej.

    > Dlaczego ludzie robią sobie sztuczne problemy.

    No wlasnie, czemu ludzie ludziom montują ABS ;)

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

strony : 1 ... 12 . [ 13 ] . 14 . 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: