  • 11. Data: 2010-01-13 11:59:11
    Temat: Re: Ksenony w USA
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Hello Tadeusz !:

    > Niestety jako posiadacz spryskiwaczy muszę to potwierdzić - nie ma to
    > jak mokra gąbka albo szczota.
    >
    > no może poza idealnym
    >
    > No nie - u mnie nie syfi ani maski ani nawet szyba ;-) ! Wszystko
    > jakoś fajnie na boki ucieka. Za wyjątkiem zabawy na postoju, wtedy
    > mżawka wszędzie ...

    Ech, pamietam jak miałem takiego starego escorta, ułamała się rurka
    spryskiwacza tylnej szyby, jak przechodziła na klapę (na górze przy
    zawiasach oczywiście).

    Stoję sobie na światłach, zasyfiona szyba to sobie ją spryskam, a co mi
    tam.

    Po chwili ktoś mi wali w szybę, kobitka chce mnie rozedrzeć na strzępy.

    Stała na sąsiednim pasie, miała otwartą szybę i z tej rurki ułamanej
    psiknęło dokładnie na nią ;-)

    Stanęło na 50 pln na pranie marynarki, i telefonie gdyby się nie udało
    doprać...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-01-13 13:50:23
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > nie ma to jak mokra gąbka albo szczota.

    I owszem.
    Ciekawe tylko, dlaczego coraz powszechniejsza
    jest niechęć do tych urządzeń i zamiast zatrzymania
    się i przetarcia - oslepianie innych użytkowników
    (+ ew. wspomaganie się przeciwmgielnymi).

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-01-13 14:25:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tadeusz wrote:

    > i jest to zupełnie legalne
    > bo oni jako ludzie praktycznie wiedzą że te całe spryskiwacze świateł
    > gówno dają

    Nieprawda, może nie czyszczą reflektorów idealnie, ale na tyle, by nie
    oślepiały i świeciły w miarę dobrze.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-01-13 15:27:36
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <> napisał w wiadomości ...

    > Nieprawda, może nie czyszczą reflektorów idealnie, ale na tyle, by nie
    > oślepiały i świeciły w miarę dobrze.

    mialem 3 samochody ze spryskiwaczami reflektorów
    i mam aż za dużo doświadczeń praktycznych, że ich
    sens jest żaden
    jak leci breja z drogi - jak teraz to trzebaby co 5 minut
    sprykiwać żeby kawałek reflektora był czystszy,
    poza tym maże się ta cała breja z płynem na szkle - jak
    zimno i jedziesz szybciej to zamarza jeszcze :(
    ogólnie nieporozumienie

    dużo lepszy efekt daje wytarcie kawałkiem ręcznika papierowego
    nie mówiąc już o umyciu na stacji benzynowej niż to całe spryskiwanie

    PS: nie widziałem jeszcze żeby fabryczne ksenony z zabrudzonych
    reflektorów oślepiały - w odróżnienie od hińskiego badziewia nawet
    czystego ale źle ustawionego...