    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ksenony w USA
    Date: Wed, 13 Jan 2010 10:59:11 +0000 (UTC)

    Grzegorz wrote:

    > Hello Tadeusz !:

    > Niestety jako posiadacz spryskiwaczy muszę to potwierdzić - nie ma to
    > jak mokra gąbka albo szczota.
    >
    > no może poza idealnym
    >
    > No nie - u mnie nie syfi ani maski ani nawet szyba ;-) ! Wszystko
    > jakoś fajnie na boki ucieka. Za wyjątkiem zabawy na postoju, wtedy
    > mżawka wszędzie ...

    Ech, pamietam jak miałem takiego starego escorta, ułamała się rurka
    spryskiwacza tylnej szyby, jak przechodziła na klapę (na górze przy
    zawiasach oczywiście).

    Stoję sobie na światłach, zasyfiona szyba to sobie ją spryskam, a co mi
    tam.

    Po chwili ktoś mi wali w szybę, kobitka chce mnie rozedrzeć na strzępy.

    Stała na sąsiednim pasie, miała otwartą szybę i z tej rurki ułamanej
    psiknęło dokładnie na nią ;-)

    Stanęło na 50 pln na pranie marynarki, i telefonie gdyby się nie udało
    doprać...

    --
    Pozdro
    Massai