  • 271. Data: 2015-04-02 15:30:23
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Apr 2015 22:45:09 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Takich chyba nie mają, to było trzy z groszami, chyba 3,2 ale
    > pisze z pamięci.

    Odwrotnie - wlasnie 4-litrowe maja.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 272. Data: 2015-04-02 15:32:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 14:50:59 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jak z manualem to jaka cena, przebieg, wiek i gdzie go można
    > obejrzeć. Jak automat to dziękuje.

    Nie znasz sie, a marudzisz ;). W Cherokee manual byl tylko z dziadowskim
    wloskim dieslem. automatem jezdzi sie miodzio. Nawet mulowatym
    amerykanskim.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 273. Data: 2015-04-02 16:00:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 15:00, RadoslawF pisze:
    > Twierdziłem że zrobienie PJ tylko na automaty
    > jest błędem. I napisałem dlaczego. I nie twierdziłem że posiadacze
    > automatów to niemoty, chodź twierdziłem że jak ktoś ma trudności
    > z opanowaniem pojazdu to akurat automat mu to ułatwi.

    Jest zasadnicza zaleta prawka na automat: jest je wielokrotnie łatwiej
    zdać. Popytaj młodych kierowców, co najbardziej ich przeraża na drodze -
    na ogół ruszanie!

    Czy lepiej podchodzić 10x do prawka na manualu czy raz na automacie a
    drugi raz po roku, żeby rozszerzyć na manuala jeżeli FAKTYCZNIE JEST
    TAKA KONIECZNOŚĆ? Na ogół takiej konieczności nie ma.

    --
    MN

  • 274. Data: 2015-04-02 16:01:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 14:57, J.F. pisze:

    > No to pod wieksza gorke. Skoro sila pociagowa taka niewielka, to i
    > stoczyc sie musi :-)

    I się stoczy oczywiście.

    --
    MN

  • 275. Data: 2015-04-02 16:55:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 16:01 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > I się stoczy oczywiście.

    Być może nie trafiłem jeszcze na odpowiednią górkę. Trochę ich jednak
    zaliczyłem.

    TG

  • 276. Data: 2015-04-02 18:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Nie wiem, ale jeśli nie celowe, to co, wierzysz, że producent to taki
    > idiota-ignorant, który nie wyciąga wniosków od zgłoszeń klientów w
    > sprawie swojego produktu? Albo wyszło mu tak niechcący (kolejny raz)
    > przez przypadek?

    W przypadku Wlochów... ehh.... ;-)
    Gdyby to robili Niemcy to bardziej bym sie dziwił.

  • 277. Data: 2015-04-02 18:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Już pracujesz, nie ma czasu na kursy i egzaminy.

    Nie chce mi się. Demonizujesz problem ktorego nie ma.

    > To się dowiesz że nie będziesz pracował bo automatów nie mają.
    > Naprawdę warto z powodu niepełnowartościowego PJ stracić pracę
    > jeszcze przed jej rozpoczęciem ?

    Nparawde warto uszczesliwiac ludzi na siłe i jendoczesnie takimi problemami
    robić z nich idiotów?

    > Powinieneś. Jak czytam co odpisujecie to wygląda że większość
    > z was dopiero teraz o tym przeczytała.

    > W sytuacji kiedy musisz coś szybko przewieźć do innego miasta
    > to faktycznie może być tragedia. Taksówka będzie kosztowna.

    Wiem, wiem , i wymyslamy problemy dalej.
    Brak znajomych co podwiozą, brak wypozyczalni z automatami - w ogole brak
    roziwazan, tylko problemy...

    > Mądry człowiek skoro już robi PJ to powinien zadbać aby nie
    > było w nim ograniczeń. Dopisek "tylko na automaty" jest
    > ewidentnym ograniczeniem.

    Ograniczeniem z wyboru.
    Nie ma w tym nic złego.

  • 278. Data: 2015-04-02 18:28:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > Jest zasadnicza zaleta prawka na automat: jest je wielokrotnie łatwiej
    > zdać. Popytaj młodych kierowców, co najbardziej ich przeraża na drodze -
    > na ogół ruszanie!

    Nie rób sobie żartów.

    > Czy lepiej podchodzić 10x do prawka na manualu

    Widziałem wiele egzaminów na prawo jazdy. Nikt nie miał kłopotu z
    ruszaniem. Jeśli ktoś nie potrafi opanować tak banalnej czynności, to
    może w ogóle nie powinien mieć prawa jazdy?

    > czy raz na automacie a drugi raz po roku, żeby rozszerzyć na manuala
    > jeżeli FAKTYCZNIE JEST TAKA KONIECZNOŚĆ? Na ogół takiej konieczności
    > nie ma.

    Nie wszyscy muszą mieć prawo jazdy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 279. Data: 2015-04-02 19:48:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Co ma piernik do wiatraka?

    mąkę.
    ---
    To młyn a nie wiatrak

  • 280. Data: 2015-04-03 09:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-31 14:57, Adam wrote:

    > A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?

    Byłem, sprzęgło dalej działa. Nawet pojeździłem trochę w terenie
    (Accordem) - nie to żeby specjalnie tylko tak dziwnie mieli, że
    drogowskazy przez góry były, a asfaltu nie;) Ale jak wjechałem do
    wioski, to miejscowi się dziwnie patrzyli, bo z tamtej strony to tylko
    terenówki i traktory wyjeżdzały (i to rzadko);)

    Shrek.