  • 61. Data: 2014-01-06 14:33:49
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 13:18, Trybun pisze:

    > Nie cień podejrzenia - zatrzymują, zaczepiają kierowców jak automaty,
    > Dla wykonania jakiejś idiotycznej normy mającej na celu dyscyplinowanie
    > bezmyślnego (ich zdaniem) bydła w końcowym efekcie.
    Niedawno jadąc opłotkami koło mojego domu trafiłem na jakąś akcję
    "trzeźwość" - dmuchałem 3x :), ale przy każdym z punktów stało już kilka
    aut których kierowcy mieli poważne problemy :) - czytaj zostali
    wyeliminowani z ruchu.

  • 62. Data: 2014-01-06 14:36:49
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 13:14, Trybun pisze:
    > Gdy się okaże że mieli cz centrali wiadomość że maja zatrzymać czerwona
    > audi, bo jest kradzione, uczestniczyło w napadzie na bank, w
    > kidnaperstwie, czy zostało popełnione wykroczenie oceniane na podstawie
    > kodeksu drogowego, wtedy jestem jak najbardziej za zatrzymaniem takiego
    > auta i wysokich karach dla kierowcy.. Sam nawet bym się przyłączył do
    > pościgu za takim autem. Ale nigdy mojego TAK dla idiotycznych zaczepiań
    > ludzi którzy nie robią nic złego na drodze przez policję i szukania
    > dziury w całym.
    Jak widać szukali i trafili na pijaka-mordercę za kółkiem.

    A wiadomość z centrali?
    Czy Ty widząc pijaka siadającego za kółkiem dzwonisz na 112 czy takiego
    dzwoniącego wyzywasz od konfidentów, ub-ków i pachołków systemu?

    > Szczekał - to apel o traktowanie człowieka po ludzku przez ogólnie
    > pojętych władców tej krainy ty nazywasz szczekaniem?
    Wystarczy szacunek człowieka dla prawa.

  • 63. Data: 2014-01-06 15:01:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 20:18, Cavallino pisze:

    > Chodziło o przyczynę wypadku.
    > Ale co do Twojego pytanie, to pewnie tak założyli i rację mieli.
    > Nikt bez powodu nie zwiewa przed kontrolą.

    - Zatrzymajmy ten samochód.
    - Ty! nie zatrzymuje się!
    - Ja pierdolę pewnie pijany! Zabijmy go!

    > Ciebie mogę puknąć.
    > I każdego innego wielbiciela ochlejów za kółkiem również.

    Żałosne, i to do kwadratu

    > Jak jakiś pijus wjedzie w Ciebie na czołówkę to zrozumiesz o czym mowa,
    > więc bądź łaskaw do tego czasu trzymać twarz w tym temacie.

    Głupi jesteś...

  • 64. Data: 2014-01-06 15:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 13:18:19 +0100, Trybun napisał(a):
    > W dniu 2014-01-05 15:29, ToMasz pisze:[...]
    > Nie cień podejrzenia - zatrzymują, zaczepiają kierowców jak automaty,
    > Dla wykonania jakiejś idiotycznej normy mającej na celu dyscyplinowanie
    > bezmyślnego (ich zdaniem) bydła w końcowym efekcie.
    > Każda kontrola, każde zaczepienie kierowcy powinno mieć jakieś poważna
    > uzasadnienie, wtedy i tylko wtedy będziemy mogli mówić że żyjmy w kraju
    > mądrego prawa, gdzie porządny uczciwy człowiek nie czuje się być
    > poniżany i sprowadzany dla samej sztuki do roli posłusznego panu bydła.

    Przyzwyczaj sie. Po ostatnim zdarzeniu drogowka bedzie miala norme
    sprawdzen trzezwosci. A ktory policjant nie wykonuje, ten nie dba o
    bezpieczenstwo ... Twoje, moje, nasze...

    I w zasadzie nie byloby w tym nic zlego o ile im nie podniosa normy
    zlapanych nietrzezwych.

    J.

  • 65. Data: 2014-01-06 15:30:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 13:36:50 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Trybun,
    > Kłamiesz. Statystyki potwierdzają, że PROPORCJONALNIE pijani powodują
    > kilkakrotnie więcej wypadków niż trzeźwi. Inaczej: po alkoholu
    > prawdopodobieństwo spowodowania wypadku i zabicia w nim kogoś rośnie
    > zastraszająco.

    Do tej statystyki brakuje jednej danej - jaki % jazd odbywa sie po
    pijaku. A tej danej policja chroni bardzo i nie chce podac.

    No ale nie chce mi sie wierzyc aby az 5%, i sam podawalem jedno
    "badanie" z ktorego wychodzilo 0.4%. Niewatpliwie tez 2 czy wiecej
    promili nie wplywaja pozytywnie na prowadzenie.

    J.

  • 66. Data: 2014-01-06 15:34:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 05 Jan 2014 11:13:28 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Obawiam sie że nasi dzielni stróże prawa do kontroli jeżdżących autami
    >marki BMW podchodzą z dużymi oporami - bardzo często za kierownicą nie
    >siedzi posłuszne bydle z którym mogą robić co im się tylko podoba.

    Poszukaj sobie filmu z tvn turbo z cwaniakiem z x5.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 67. Data: 2014-01-06 15:35:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 06 Jan 2014 13:14:01 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >I jednak to policjanci go sprowokowali do takiego a nie innego
    >zachowania.

    Sprowokowali go tym, że wykonywali swoją pracę... Litości.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 68. Data: 2014-01-06 15:37:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Jan 2014, ZIWK wrote:

> [...]
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    > Ciekawe, czy ofiary idioty za kółkiem audi miały zapięte pasy,czy teś do
    > końca uważały, że to "dla mięczaków"?

    Dobrze wiesz, że to loteria, i również mogły zostać ofiarami *bo* miały
    zapięte pasy (uprzedzając: prawdopodobieństwo jest "przed", po wypadku
    co najwyżej może nie być danych do oceny czy zachowanie przeciwne
    dałoby większe szanse przeżycia/mniejszych ran).
    Ale w takim przypadku faktu "zginął przez pasy" nikt nie nagłośni.

    pzdr, Gotfryd

  • 69. Data: 2014-01-06 16:00:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 11:27, ZIWK pisze:

    > Jak ucieka to sam sobie jest winien.
    > Jak wsiada jako pasażer z pijanym za kółkiem, to też...

    to też sięprosi by policja go np. zastrzeliła?

  • 70. Data: 2014-01-06 16:04:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 13:39, Kukus Minipalus pisze:

    > Tobie raczej można zarzucić bezmyślność, bo jeśli to nie bezmyślność to trolling.
    Oni nie zabili ludzi, tylko pijanego bydlaka. Dla takich powinni przywrócić karę
    śmierci, albo dogadać się z Putinem, co by można ich było wysyłać do kopalni uranu na
    Syberię.

    taaa... to sposób myślenia charakterystyczny dla prostaczków
    naparzających własne dzieci do nieprzytomności... oni nie biją - oni
    wychowują.

    jakkolwiek nie próbowałbyś sobie tego tłumaczyć, jakich definicji i
    synonimów nie próbowałbyś użyć to nadal faktem jest, że są to ludzie i
    zostali zabici.