  • 51. Data: 2014-01-06 13:19:05
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 02:26, Kamikazee pisze:
> [...]
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    > Kolejnego potencjalnego zabójcy i śmiecia mniej.

    Skończą się pijacy na drogach to za kogo sie weźmiesz? Bo choba nie masz
    najmniejszych wątpliwości że z nimi nie skończy się wzywanie karawanów
    na na drogi?
    I jeżeli chodzi o potencjalnego to nie obrażaj się jeżeli ktoś inny
    Ciebie, całkowitego abstynenta, nazwie zabójcą, o ile oczywiście jesteś
    mobilny.

  • 52. Data: 2014-01-06 13:19:23
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 11:02, ZIWK pisze:

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    > Ciekawe, czy ofiary idioty za kółkiem audi miały zapięte pasy,czy teś
    > do końca uważały, że to "dla mięczaków"?

    Drugi idiotyzm. Nakazać tak, ale wziąć odpowiedzialność za spalenie
    żywcem kierowcy zaplątanego w pasy, to już nie..

  • 53. Data: 2014-01-06 13:34:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    [...]

    > I kto to mówi - pirat robiący wyścigi w mieście i kpiący z tych którzy
    > deklarują że dla nich 100 km/h to już za dużo. Czego ty bandyto drogowy
    > tak wsiadasz na tych którzy nie robią nikomu nic złego, a całą ich winą
    > jest to że mają z jakichś powodów słabość do kieliszka?

    Skoro on jest bandytą, to dla mnie jesteś potencjalnym, zapijaczonym
    mordercą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-01-06 13:36:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    [...]

    > Owszem, dla mnie sam alkoholizm nie jest czymś za co można ludzi karać.
    > A Ty co widzisz w tym pijaństwie złego że ludzi uprawiających to
    > pijaństwo chcesz prześladować? Tylko proszę - nie powołuj się na na to
    > że powodują jakieś extra zagrożenie na drogach. Nawet statystyki temu
    > przeczą.

    Kłamiesz. Statystyki potwierdzają, że PROPORCJONALNIE pijani powodują
    kilkakrotnie więcej wypadków niż trzeźwi. Inaczej: po alkoholu
    prawdopodobieństwo spowodowania wypadku i zabicia w nim kogoś rośnie
    zastraszająco.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2014-01-06 13:38:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Tego kto nie zatrzymał sie do kontroli.

    Bo był pijany/jechał skradzionym autem/był poszukiwanym zbiegiem itd
    Tak, ich wszystkich.

    > I kto to mówi - pirat robiący wyścigi w mieście

    Nie łżyj komuchu, bo tego nie trawię.
    Chyba że Ci z powrotem do kibla tęskno - potraktuj to jako ostatnie
    ostrzeżenie.

  • 56. Data: 2014-01-06 13:54:27
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 13:14, Trybun pisze:

    > Gdyby popełnił jakiekolwiek przestępstwo czy wykroczenie które
    > uzasadniałoby próbę zatrzymania pojazdu do kontroli , wtedy nie byłoby
    > tego wątku, no może by był, ale ja bym w nim nie uczestniczył.
    > I jednak to policjanci go sprowokowali do takiego a nie innego
    > zachowania. Gdyby nie ich szukanie dziury w całym to dzisiaj na 99,9%
    > facet by żył.
    Gdyby kierowca audi nie popełnił 2 wykroczeń - jazda po pijaku i
    niezatrzymanie się na wezwanie funkcjonariusza, to pasażer "ś.p.
    głupiec" by się zmęczył zasuwając z buta do domu.
    Odwracasz kota ogonem i masz zaburzony ciąg przyczynowo-skutkowy:
    1 - kierowca pił (wykroczenie)
    2 - nie zatrzymał się do kontroli (wykroczenie)
    3 - kierowca próbował przejechać policjanta (przestępstwo)
    Policjant powinien "po chrześcijańsku" przymknąć na to oko i
    skontrolować tylko takiego, co się zgodnie z prawem zatrzymał, bo nie
    miał nic na sumieniu?

  • 57. Data: 2014-01-06 14:15:26
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-06 13:36, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    > kilkakrotnie więcej wypadków niż trzeźwi. Inaczej: po alkoholu
    > prawdopodobieństwo spowodowania wypadku i zabicia w nim kogoś rośnie

    A ty manipulujesz uzywajac jezyka literackiego tam, gdzie jest miejsce
    na liczby.
    Przyjmujac, ze ma do przejechania 15km z czego 3km to wyjazd z miasta a
    pozniej ze 3-4 wioski to jakie jest prawdopodobienstwo, ze spowoduje
    (ruch maly/sredni):

    1) stluczke majac 0.0 promila;
    2) stluczke majac 0.2 promila;
    3) stluczke majac 0.5 promila;
    4) stluczke majac 1.5 promila;
    5) stluczke majac powyzej 1.5 promila;
    6) wypadek majac 0.0 promila;
    7) wypadek majac 0.2 promila;
    8) wypadek majac 0.5 promila;
    9) wypadek majac 1.5 promila;
    10 wypadek majac powyzej 1.5 promila;
    11) wypadek ze skutkiem smiertelnym majac 0.0 promila;
    12) wypadek ze skutkiem smiertelnym majac 0.2 promila;
    13) wypadek ze skutkiem smiertelnym majac 0.5 promila;
    14) wypadek ze skutkiem smiertelnym majac 1.5 promila;
    15) wypadek ze skutkiem smiertelnym majac powyzej 1.5 promila;

    Oraz prawdopodobienstwa laczne dla powyzszych warunkow:

    16) ze stanie sie cokolwiek w jakimkolwiek przypadku;
    17) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial wiecej niz 0.0;

    18) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial 0.0 promila;
    19) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial 0.2 promila;
    20) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial 0.5 promila;
    21) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial 1.5 promila;
    22) ze stanie sie cokolwiek jak bedzie mial powyzej 1.5 promila;

    Wyznacz prosze powyzsze i wtedy bedziemy mogli przejsc do operowania
    literackimi srodkami wyrazu jak np. "zastraszajaco". Albo i nie -
    zobaczy sie co wyjdzie.

    Mozesz tez podac dodatkowo inaczej wyspalowane prawdopodobienstwa (np.
    na 10 przejechanych kilometrow).

    --
    mk4

  • 58. Data: 2014-01-06 14:22:56
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 13:19, Trybun pisze:

    > Drugi idiotyzm. Nakazać tak, ale wziąć odpowiedzialność za spalenie
    > żywcem kierowcy zaplątanego w pasy, to już nie..
    Lepiej aby po strzeleniu w przednią szybę pustym łbem zostać warzywkiem
    na MOIM utrzymaniu.
    Auta zapalają się i wybuchają od byle uderzenia głównie w amerykańskich
    filmach ;)
    Dorośniesz to zrozumiesz.

  • 59. Data: 2014-01-06 14:25:16
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

> [...]
    > kilkakrotnie więcej wypadków niż trzeźwi. Inaczej: po alkoholu
    > prawdopodobieństwo spowodowania wypadku i zabicia w nim kogoś rośnie

    Statystyki w gimnazjum jeszcze nie ma - a poziom umysłu (na podstawie
    wypowiedzi) na taki kres edukacji wskazuje...

  • 60. Data: 2014-01-06 14:30:03
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 13:16, Trybun pisze:

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    Kolejny-pijany-spowodowal-wypadek-Sa-ranni-zdjecia,g
    aleria.html

    > Chcesz się licytować kto powoduje więcej wypadków na drogach?
    Nie chodzi o bezwzględną liczbę, a o procent...
    A znacznie większa jest szansa, że pijakowi się włączy "Need for Speed"
    z opcją nieśmiertelności lub, że ręce nie posłuchają i skręcą kierownicy
    właściwie. lub. że oceni drogę hamowania ze 120 km/h na 25m...