  • 41. Data: 2014-01-06 13:14:01
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 19:26, RadoslawF pisze:

    > Nie wiem jak podchodzą do kontroli BMW wiem natomiast że jakby
    > idiota prowadzący Audi nie popełnił wykroczenia a może czegoś
    > gorszego to do kontroli by go nie zatrzymywali.
    > A gdyby nie był idiotą to by do tej kontroli się zatrzymał
    > zamiast uciekać.
    >
    > I to nie policjanci zabili tego który zginą tylko idiota
    > który uciekał przed polocją.
    >

    > Pozdrawiam

    Gdyby popełnił jakiekolwiek przestępstwo czy wykroczenie które
    uzasadniałoby próbę zatrzymania pojazdu do kontroli , wtedy nie byłoby
    tego wątku, no może by był, ale ja bym w nim nie uczestniczył.
    I jednak to policjanci go sprowokowali do takiego a nie innego
    zachowania. Gdyby nie ich szukanie dziury w całym to dzisiaj na 99,9%
    facet by żył.

  • 42. Data: 2014-01-06 13:14:25
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 11:10, ZIWK pisze:

    > Byłeś przy tym?
    > Widziałeś?
    > Może idiota w audi nie ujechał prosto i pewnie, a go nosiło "od
    > krawężnika do krawężnika"?
    >
    > A może to po prostu kontrola przesiewowa - trafią na pijaka,
    > poszukiwanego, niezapiętego, z kradzioną furą, bez OC...
    >
    > Ciekawe, czy gdyby przy okazji takiej kontroli odzyskano TWÓJ samochód
    > to dalej byś szczekał, że się czepiają biednych dobrych chłopaków?
    > A gdyby pijany imbecyl za kółkiem wjechał w TWOJE dziecko to też byś
    > szczekał "gdzie była policja"?

    Gdy się okaże że mieli cz centrali wiadomość że maja zatrzymać czerwona
    audi, bo jest kradzione, uczestniczyło w napadzie na bank, w
    kidnaperstwie, czy zostało popełnione wykroczenie oceniane na podstawie
    kodeksu drogowego, wtedy jestem jak najbardziej za zatrzymaniem takiego
    auta i wysokich karach dla kierowcy.. Sam nawet bym się przyłączył do
    pościgu za takim autem. Ale nigdy mojego TAK dla idiotycznych zaczepiań
    ludzi którzy nie robią nic złego na drodze przez policję i szukania
    dziury w całym.

    Szczekał - to apel o traktowanie człowieka po ludzku przez ogólnie
    pojętych władców tej krainy ty nazywasz szczekaniem?

  • 43. Data: 2014-01-06 13:14:51
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Albo kogoś innego by po drodze zabili...

    Cud że nikt inny nie zginął po tym jak policja sprowokowała ten wyścig w
    środku miasta.

    > Po co uciekali?

    Przyczyny mogą być różne, na ogół nie warte podejmowania ryzyka czyjegoś
    kalectwa czy śmierci.

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html
    > Obronę pijaństwa.

    Owszem, dla mnie sam alkoholizm nie jest czymś za co można ludzi karać.
    A Ty co widzisz w tym pijaństwie złego że ludzi uprawiających to
    pijaństwo chcesz prześladować? Tylko proszę - nie powołuj się na na to
    że powodują jakieś extra zagrożenie na drogach. Nawet statystyki temu
    przeczą.

  • 44. Data: 2014-01-06 13:15:47
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 14:40, Irokez pisze:

> [...]
    > osób.
    >
    > W przypadku z pijanym bydłem w aucie nie możesz być kompletnie niczego
    > pewien.
    > To jak gra w ruletkę.
    > Nie ma kompletnie żadnego znaczenia to czy się to bydło ściga czy nie.
    > prawdopodobieństwo śmierci czyjejś jest 50% - czyli uda się lub nie.
    >
    > Z jednym się zgadzam - nie powinno się ścigać kilometrami takich aut.
    > Po pierwszym kilometrze powinno się je ostrzelać.
    > Może bydlaki by się opamiętali i przynajmniej nie zapierdalali po
    > ulicach ile fabryka dała tylko woleli te 2 lata w zawiasach.

    A co z początkową tezą o tym że auto wypadło z drogi na skutek wjechania
    na sztucznie połozoną przeszkodę na drodze, tzw, garb, mający
    ograniczać prędkość, na fali owczego pędu całkowicie odeszła na dalszy
    plan?
    I akurat w tym wypadku policyjny pościg miałby pełne uzasadnienie -
    ścigają kogoś kto złamał przepisy o ruchu drogowym. mało tego, przez
    swoja brawurę stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia innych ludzi, a
    więc nawet bez wielkich dywagacji wyciągnąć spluwy i ostrzelać.

  • 45. Data: 2014-01-06 13:16:19
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 23:38, K pisze:

    > a on tez mial problem z pijanymi za kolkiem?

    Miał problem bo spoleczeństwo wtedy jeszcze nie stanowiło stada
    bezmyślnego bydła, i ani w głowie było im słuchać dyktatów tego osobnika..

  • 46. Data: 2014-01-06 13:16:40
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 17:14, KS pisze:

    > Proste. Niech się cieszy że takiego numeru nie wywinęła USA.
    >
    > Wystarczy powód zatrzymania że tej marki auto było skradzione, brało
    > udział w napadzie, lub kradzieży paliwa ze stacji... 1000 powodów jest
    > by zatrzymać i skontrolować.

    Ha ha - USA w których to niby policja zaczepia kierowców dla samego
    zaczepiania... Poza tym tam nikt nie zatrzymuje do kontroli w jakichś
    ciemnych zaułkach,.

  • 47. Data: 2014-01-06 13:16:58
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 11:57, mk4 pisze:

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    > No a tutaj kto spowodowal? Policja?
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,16303094,kat,1342,title,
    Kolejny-pijany-spowodowal-wypadek-Sa-ranni-zdjecia,g
    aleria.html

    > Gdyby nie gonili go w taki jakis nachalny a wczesniej gdyby nie
    > kontrola trzezwosci to pewnie kierowca w stanie wskazujacym bez
    > incydentow by dotarl do celu swojej podrozy ;)

    Chcesz się licytować kto powoduje więcej wypadków na drogach?

  • 48. Data: 2014-01-06 13:17:27
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html
    > Tobie raczej można zarzucić bezmyślność, bo jeśli to nie bezmyślność to trolling.
    Oni nie zabili ludzi, tylko pijanego bydlaka. Dla takich powinni przywrócić karę
    śmierci, albo dogadać się z Putinem, co by można ich było wysyłać do kopalni uranu na
    Syberię.

    Niedobrze jest gdy do steru dochodzą abstynenci, eunuchy, czy stare
    panny. i to oni decydują o spożyciu alkoholu przez lud, o życiu
    seksualnym narodu, czy o wychowywaniu dzieci przez rodziców.

  • 49. Data: 2014-01-06 13:18:19
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 15:29, ToMasz pisze:

> [...]
    > wideorejestratora z radarem) i zapytać czemu tak szybko jechali? Jak
    > często tak szybko jeżdżą? Jaka była by odpowiedź? parsknęli by śmiechem.
    >
    > "W cza­sie uciecz­ki ści­ga­ni usi­ło­wa­li ze­pchnąć ra­dio­wóz z
    > drogi."
    > i wtedy miały paść strzały. Sorry, kontrola nie boli. mozna ją
    > przegapić, chociaż trzeba być niezłym lokiem, ale nie zatrzymać się do
    > kontroli, i próbować zepchnąć radiowóz, to jest celowe, przemyślane
    > działanie, którego skutkiem ma być kalectwo lub śmierć policjantów. Ci
    > policjanci powinni sięgnąć po broń w obronie własnej.

    Nie cień podejrzenia - zatrzymują, zaczepiają kierowców jak automaty,
    Dla wykonania jakiejś idiotycznej normy mającej na celu dyscyplinowanie
    bezmyślnego (ich zdaniem) bydła w końcowym efekcie.
    Każda kontrola, każde zaczepienie kierowcy powinno mieć jakieś poważna
    uzasadnienie, wtedy i tylko wtedy będziemy mogli mówić że żyjmy w kraju
    mądrego prawa, gdzie porządny uczciwy człowiek nie czuje się być
    poniżany i sprowadzany dla samej sztuki do roli posłusznego panu bydła.

  • 50. Data: 2014-01-06 13:18:44
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 19:32, Myjk pisze:
    > Sun, 05 Jan 2014 10:27:31 +0100, Trybun

    > Mnie zastanawia, kiedy im w końcu pozwolą takich spychać z drogi do rowu
    > zanim się zdążą rozpędzić i kogoś postronnego zabić. Teraz to moga sobie co
    > najwyżej za nimi pyrkać i czekać aż się rozwalą na drzewie albo na niczym
    > niewinnym kierowcy.

    A mnie będzie dziwiło jak kierowcy w ramach samoobrony sami się nie
    postarają o broń i za jej pomocą nie będą wobec takiego zagrożenia
    bronić swojego zdrowia i życia . A może także im zabronisz prawa do
    samoobrony?